iridium kåbeglas....
Fra : MKS - 74

Dato : 15-06-04 02:55

Jeg overvejer at pornoficere CBR'eren en smule med et regnbue iridium
kåbeglas (fik mit rainbow iridium visir forleden og det er supercool),
så er der nogen der har erfaringer med dette firma og deres produkter
:

http://www.blue-matrix.net/home.html

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Janner

Dato : 15-06-04 09:32

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> kåbeglas (fik mit rainbow iridium visir forleden og det er supercool),
> så er der nogen der har erfaringer med dette firma og deres produkter

Det bliver sgu da en dyr fornøjelse med over 400 spir i PP ... tjek
http://www.kjmotorcykler.dk/iridium_kaabeglas.htm

Fra : MKS - 74

Dato : 15-06-04 09:46

On Tue, 15 Jun 2004 10:31:52 +0200, "Janner" <spamfri@spamfri.spam>
wrote:

>Det bliver sgu da en dyr fornøjelse

Det gør det nok under alle omstændigheder...regner heller ikke med
ultralang holdbarhed.

>med over 400 spir i PP ... tjek
>http://www.kjmotorcykler.dk/iridium_kaabeglas.htm

Har jeg gjort, de leverer ikke til min CBR (PC25), kan sagtens finde
dem de leverer til 500,- men færre laver til F2'eren - desværre, men
hvis nogle har set det billigere (i ordentlig kvalli) hører jeg da
gerne om det.

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Kenneth

Dato : 15-06-04 17:40

Halløj..
Her er et par links, du kan kigge på. Ved ikke om de har til din maskine..
MVH

Kenneth..

www.mandp.co.uk
www.demon-tweeks.co.uk