I guder... MG-projekt griber om sig!
Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 14-06-04 21:47

Hejsa

Mig og brormand har kastet os ud i et efterhånden (økonomisk) uoverskueligt
projekt

Den skulle have været klar til denne sommers sol og varme - DET bliver den
ikke længere. Men så næste sommer måske, eller næste sommer igen, eller
næste sommer igen igen, eller.....?

Interesserede kan følge renoveringen, bid-for-bid, på
http://bsiden.hjem.wanadoo.dk/

Gode råd, dunk i hovedet, eller bare almindelig tiltrængt moralsk opbakning
og støtte, kan gives på bsiden@hotmail.com

Go´sommer til alle.

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-06-04 21:56

Hej!

"Peter R. Christiansen" wrote:

> Mig og brormand har kastet os ud i et efterhånden (økonomisk) uoverskueligt
> projekt

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

> Interesserede kan følge renoveringen, bid-for-bid, på
> http://bsiden.hjem.wanadoo.dk/

Underholdende! Fortsat held og lykke med renoveringen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 14-06-04 22:14

Ja den slags projekter har det med at gribe om sig, jeg har hørt om flere
der er gået sur i et projekt både hvad lyst og økonomi angår.
Men held og lykke med det, det er jo en dejlig bil.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 06:43

"Peter R. Christiansen" <altamontagnaNOSPAM@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Den skulle have været klar til denne sommers sol og varme - DET bliver den
> ikke længere. Men så næste sommer måske, eller næste sommer igen, eller
> næste sommer igen igen, eller.....?

">Jeg er ikke ved at tabe håret. Synsbedraget skyldes udelukkende en meget
kraftig blitz<."

Vil du stadig have os til at tro på den ).

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-06-04 16:38

"Peter R. Christiansen" wrote:

> Mig og brormand har kastet os ud i et efterhånden (økonomisk) uoverskueligt
> projekt

Spændende projekt, tak for kigget..
--
Hygge..
Thomas

Fra : MVN

Dato : 15-06-04 17:48

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

uoverskueligt

> Spændende projekt, tak for kigget..
> --
> Hygge..
> Thomas
>
> <http://www.carftp.com> - a library of car videos.

jeg aner ikke hvad en Mg er men det må da være en tidsmaskine !?

"Indmaden kan besigtiges"

den 21/6-2004