Anderstrop - Formel 1600 - hvordan
Fra : Nenad Dragic

Dato : 14-06-04 19:29

Hejsa

Jeg har en gang set en køreskole weekend i Sverige på Anderstrop i
formel 1600.
Har andre set den annonce samt kan I huske hvem det var der afholdte
dette.
Jeg kan ikke huske om det var i et FDM blad eller en anden bil blad.

Kender I evt. hvor man kan finde mere om dette så vil jeg være glad.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 19:51

> Kender I evt. hvor man kan finde mere om dette så vil jeg være glad.

Det er en fyr, der hedder Peter, der står for det. Før var han ansat hos
FDM - i dag er han ansat ved Bilmagasinet/Forlaget Benjamin.

Det er ikke Formel 1600 - men Formel Opel Lotus, der er noget vildere:

http://www.bilmagasinet.dk/rejser/2gear.asp

Jeg har været på det beskrevne kursus, og det kan bestemt godt anbefales.

Peter Sønderbæk kan have en lidt "brysk" facon, men han er flink nok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Nenad Dragic

Dato : 16-06-04 19:57

On Mon, 14 Jun 2004 20:51:26 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>http://www.bilmagasinet.dk/rejser/2gear.asp
>
>Jeg har været på det beskrevne kursus, og det kan bestemt godt anbefales.
>
>Peter Sønderbæk kan have en lidt "brysk" facon, men han er flink nok.

Takker, det var lige det jeg søgte

Mvh
Nenad