bilbaser
Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 13-06-04 22:00

Hej - det er mit indtryk, at der ikke er så mange private annoncer på
mobile.de mere.
Nogen der ved hvor "de private" er flyttet hen ?
mvh
Nic

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-04 22:12

www.autoscout24.de har bedre udvalg.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-06-04 18:27

On Sun, 13 Jun 2004 23:11:40 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> [...]

Mobile er blevet solgt - og de nye ejere har nok ændret lidt på
konceptet...

>www.autoscout24.de har bedre udvalg.

Man kan også bruge avisernes webs - søg lidt på google

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 14-06-04 18:38

Mogens Knudsen wrote:
> On Sun, 13 Jun 2004 23:11:40 +0200, "John Sahl"
> Mobile er blevet solgt - og de nye ejere har nok ændret lidt på
> konceptet...

Se det vidste jeg egentligt godt, men havde glemt det igen.

> Man kan også bruge avisernes webs - søg lidt på google
¨
Jeg får sgu ikke gjort så meget i det for tiden, flytter jo nordpå
om 14 dage

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-06-04 18:41

On Mon, 14 Jun 2004 19:37:39 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg får sgu ikke gjort så meget i det for tiden, flytter jo nordpå
>om 14 dage

Velkommen til "os" - selvom det ikker er SÅ langt nord på

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 14-06-04 18:46

Mogens Knudsen wrote:
> Velkommen til "os" - selvom det ikker er SÅ langt nord på

Ikke helt, tager det i små skridt

Jeg har forhåbentligt fundet en ny turbo til min bil nu, så det
ser lidt lysere ud med at få den på gaden snart.