Tillykke Tom... Fedt, sejt og "møg" spænde~
Fra : Schulz

Dato : 13-06-04 15:39

Jeg glæder mig allerede til næste år...

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-04 15:40

Schulz wrote:
> Jeg glæder mig allerede til næste år...

Og tillykke til Jan Magnussen også!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-06-04 15:53

On Sun, 13 Jun 2004 16:39:50 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> [...]

Jep - Nyhedsgruppen dk.fritid.bil vil være der :)

>Og tillykke til Jan Magnussen også!

Jow, jow - det var godt gået af danskerne og ikke mindst deres teams

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 20:00

> Jep - Nyhedsgruppen dk.fritid.bil vil være der :)

> Jow, jow - det var godt gået af danskerne og ikke mindst deres teams
>
> /Mogens

Hov skulle du ikke ned og se det live igen?

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-06-04 20:44

On Sun, 13 Jun 2004 20:59:41 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hov skulle du ikke ned og se det live igen?

Ikke i år, men efter hele week-end'en at have gået som løven i et bur
er der tanker om at gøre Le Mans til en årlig tilbagevendende tur. Nu
skal man jo nok ikke være blind for, at de danske kørere pt. gør det
særligt interessant at være der...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 21:12

> [...]
> er der tanker om at gøre Le Mans til en årlig tilbagevendende tur. Nu
> skal man jo nok ikke være blind for, at de danske kørere pt. gør det

Hmm mente eller du skrev sidste år at du var at finde ved banen igen
Jubii, vi skal ned og se F1 i år....billetterne er bestilt til
afhentning......glæder mig rigtig meget til jeg skal ned og se Michael
Schumacher vinde igen

--
Tom

Fra : K

Dato : 13-06-04 15:57

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse

Flot, flot, tillykke .....men jeg synes at den lille Japaner Ara ( der kørte
bilen over målstregen ) godt kunne være blevet mere belyst, det er som om
medierne kun fokuserede på Tom, men heldigvis er Tom typen der selv
fokuserer på team'et og ikke kun sig selv