JEG STOPPER med at give auto data her i gr~
Fra : tmimport

Dato : 13-06-04 12:55

hej alle
JEG stopper hermed at give data til jeg da der åbenbart er nogle der kun kan
svine mig til fordi jeg ikke vil sælge mit program til dem, MEN FUCK det er
jo deres problem ikke mit
men til jer andre der gerne vil have nogle dataer kan i sende til min email,
og i vil få jeres data som jeg hele tiden har kunne lever til jeg og det
bliver jeg sgu ved med men bare ikke i gruppen
mvh Thomas

Fra : Propellen

Dato : 13-06-04 13:12

On Sun, 13 Jun 2004 13:55:23 +0200, "tmimport"
<th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote:

>men til jer andre der gerne vil have nogle dataer kan i sende til min email,
>og i vil få jeres data som jeg hele tiden har kunne lever til jeg og det
>bliver jeg sgu ved med men bare ikke i gruppen

Tjaa.. Autodata er et fint program.. Har det osse.. Desuden findes
det på nogle p2p netværk. Mulen, Æslet etc.

--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-04 13:16

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
kan
> svine mig til fordi jeg ikke vil sælge mit program til dem, MEN FUCK det

Ræk fanden en lillefinger og han tager hele....... eller sagt på en anden
måde ....utak er verdens løn.

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-06-04 13:34

On Sun, 13 Jun 2004 14:15:30 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

> utak er verdens løn.

Sådan er det blevet i DK - det er latterligt. Et andet eksempel: I
motorsportsgruppen er der een, som sender et link på on-line radio,
hvorefter en skribent flipper ud over kvaliteten. Latterligt :-l

/Mogens

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-04 13:40

KLIP

> Sådan er det blevet i DK - det er latterligt. Et andet eksempel: I
> motorsportsgruppen er der een, som sender et link på on-line radio,
> hvorefter en skribent flipper ud over kvaliteten. Latterligt :-l

Tingene kommer (måske) desværre (for nemt) af sig selv.

Jeg kan huske, dengang TV3 gik i luften.

Folk brokkede sig over programindholdet og andre gange også over
sendeteknikproblemer.

Programmet var under brokkekampagnen i flere år aldeles gratis.

Moralen må efterhånden være: Er du Guds søn, så hjælp dig selv.

PS: Folk kunne også dengang finde på at brokke sig over tysk TV1/2/3
(ARD/NDR/ZDF) som man gudhjælpemig reventerligt *stjal*.

Hr. Bjørn

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 13-06-04 17:46

Bjørn Jørvad wrote:

> Moralen må efterhånden være: Er du Guds søn, så hjælp dig selv.

Og er du ikke det er du ikke værd at hjælpe;-/

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-04 17:48

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og er du ikke det er du ikke værd at hjælpe;-/

Nu tænkte jeg ikke på nogen speciel Gud.....)

Hr. Bjørn

Fra : Jens

Dato : 13-06-04 15:35

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er
>
> Ræk fanden en lillefinger og han tager hele....... eller sagt på en anden

Du mener vel værtens løn !

Værtindens løn er : "De små stød værten gi'r".

Jens

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-04 17:05

"Jens" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du mener vel værtens løn !

Nope...

> Værtindens løn er : "De små stød værten gi'r".

Det var også en mulighed, med mindre værtinden ikke har hovedpine...!.., da
man så må vende tilbage til: ' Er du Guds søn, så hjælp dig selv'....)

Hr. Bjørn

Fra : Babba-Papa

Dato : 13-06-04 19:33

Der var engang en bruger ved navn "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> der skrev:

>Det var også en mulighed, med mindre værtinden ikke har hovedpine...!.., da
>man så må vende tilbage til: ' Er du Guds søn, så hjælp dig selv'....)

Så må værten putte en panodil under forhuden og spørge værtinden
om hun vil have den som stikpille eller som sugetablet... *G*

Nej fy da, og så var det vist OT.
- -
Babba-Papa

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-04 19:56

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ob7pc05f0v2r78thcgc0pkalth3c8idvdf@4ax.com...

KLIP

> Så må værten putte en panodil under forhuden og spørge værtinden
> om hun vil have den som stikpille eller som sugetablet... *G*

Rene Ord For Lommepengene...

Hr. Bjørn