Ny bil?
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-06-04 20:25

Den gamle er ved at give lidt for mange problemer

Så vi påtænker at købe lidt nyere denne gang - vi vil gerne have en bil vi
kan stole på.

Men hvad med billån? Hvad er bedst bank eller hos forhandler?`

Og findes der en regel der siger hvornår en bil er bedst økonimisk, set i
betragningen stadig driftsstabil/antal år gammel?

Jesper

Fra : Olesen

Dato : 12-06-04 20:47

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Den gamle er ved at give lidt for mange problemer

Ja dêt er aldrig rart.
ALT med måde..

> Så vi påtænker at købe lidt nyere denne gang - vi vil gerne have en bil vi
> kan stole på.

Jamen det kan da også blive et problem.
Se blot de sære problemer der er med mange
nyere biler.
I 'gamle dage' var det en defekt benzinpumpe, skidt
i kabuatoren, fladt batteri mv.
Idag er det alskens sensorere, mystiske elektroniske fejl mv.
Nyt er ikke = fejlfrit. Tværtimod.

> Men hvad med billån? Hvad er bedst bank eller hos forhandler?`

Kontant min ven, kontant ...banken burde matche alle og enhver i sidste
ende..

> Og findes der en regel der siger hvornår en bil er bedst økonimisk, set i
> betragningen stadig driftsstabil/antal år gammel?

Uha..svært og meget individuelt.
For mit eget vedkommende er skæringspunktet 16.5 år vil jeg tro.

Fra : N/A

Dato : 13-06-04 00:09

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-06-04 00:09

On Sun, 13 Jun 2004 00:55:26 +0200, "Møller" <eam_at_privat_dot_dk>
wrote:

>Hvorfor fik nr. 88 en tidsstraf for 10 sec siden. jeg skal tilbage til TV,
>God nat og godt løb.

Respekterede ikke gult flag

/Mogens