"hukker" ved igangsætning
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 10-06-04 21:16

Hejsa.

jeg har lige et spørgsmål omkring en Toyota Carian II fra 88...

I første gear ved igangsætning kan den være rimelig drilsk. Hvilket vil sige
at den gerne vil sætte igang med en masse vibrationer. Det er ikke så
specielt komfortabelt så jeg vil høre om der e rnogle som har en idé til
hvad det kan være. Koblingen er skiftet i 2000 og bilen har ikke kørt
specielt langt siden. Altså burde det ikke være koblingen som den er gal med
da dette fenomen har været både før og også efter koblingsskiftet...

Håber i har nogle gode forslag!

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 21:42

"Martin Mathiesen" <martinSLET@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> da dette fenomen har været både før og også efter koblingsskiftet...

Motorophæng?

Mvh
Claus

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 10-06-04 21:49

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev i en meddelelse

> Motorophæng?

Og hvad kan det præcist være ved motorophængene? At de er møre eller hvad?
Eller blot at de skal strammes?

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 16:50

> "Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad kan det præcist være ved motorophængene? At de er møre eller hvad?
> Eller blot at de skal strammes?

Møre, knækkede eller slappe.

Mvh
Claus

Fra : Bent Erik Gjerlevsen

Dato : 10-06-04 21:53

Det er højst sansynlig din accelerationspumpe i karburatoren der
sidder fast 99,9 % sikker
Hilsen Bent-Erik

--
Bent-Erik Gjerlevsen
E-Mail: gjerlevsen28@mail.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-06-04 22:04

Hej!

Martin Mathiesen wrote:

> [...]
> specielt langt siden. Altså burde det ikke være koblingen som den er gal med
> da dette fenomen har været både før og også efter koblingsskiftet...

Har du checket div. bøsninger i ophæng m.m.? Min gamle Escort '88 lavede en
humpende start, da den havde en defekt styrkugle.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christian Madsen

Dato : 13-06-04 16:00

On Thu, 10 Jun 2004 22:15:32 +0200, Martin Mathiesen
<martinSLET@esenet.dk> wrote:

> [...]
> med
> da dette fenomen har været både før og også efter koblingsskiftet...

Min MB W124 250D har gjort det samme de sidste 1½ år siden jeg købte den.
Jeg kan ikke holde den i koblingspunkt eller sætte igang ved at glide på
kobling uden at den hugger.

Har nogen set det samme?

På forhånd tak,
Christian

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 19:55

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> skrev i en meddelelse
newsr9jfx9tzzashdo@doktorla-109kns...
> [...]
> Jeg kan ikke holde den i koblingspunkt eller sætte igang ved at glide på

Bare sådan af nysgerrighed - 1½ år........... Hvorfor søren har du ikke fået
det lavet endnu?

Mvh
Claus