Moms på gulplade
Fra : Søren

Dato : 10-06-04 18:27

Hej

Jeg står og skal købe en gulpladebil til privat kørsel. Men hvordan sikre
man sig at der er betalt moms ?

Mvh
Søren

Fra : TGD

Dato : 11-06-04 10:21

"Søren" <SoerenZXY@loekkegaard.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg står og skal købe en gulpladebil til privat kørsel. Men hvordan sikre
> man sig at der er betalt moms ?

Ved selv at betale

Hæng mig ikke lige op på det for jeg kan ikke lige finde reg. attesten på
Kadetten men jeg mener det står på den.

Ellers ser du bare på annoncen for bilen om den er momsfri, det er std.
skrift når momsen er betalt.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 11-06-04 15:53

On Thu, 10 Jun 2004 19:26:35 +0200, "Søren"
<SoerenZXY@loekkegaard.com> wrote:

>Jeg står og skal købe en gulpladebil til privat kørsel. Men hvordan sikre
>man sig at der er betalt moms ?

Om der er betalt moms eller ej er ikke dit problem, det er sælgeren
der skal afregne evt. moms til Told og skat.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 11-06-04 16:30

> Jeg står og skal købe en gulpladebil til privat kørsel. Men hvordan sikre
> man sig at der er betalt moms ?

Hvis sælger er et momsregistreret firma, vil der på fakturaen fremgå
momsbeløbet. Du betaler beløbet inkl. moms og skal ikke tænke mere på det.
Hvis sælger er privatperson, er der tidligere betalt moms af bilen.

MVH Klaus