Problemer med fjernbetjent centrallås på O~
Fra : jones_net

Dato : 10-06-04 16:20

Hejsa

Har lige købt en Octavia fra '98 med original fjernbetjent centrallås.
Det virker fint når jeg vil låse bilen op med fjernbetjeningen, men det er
meget tilfældigt, om jeg kan låse den igen... Den blinker 2 gange med
blinklyset, men den låser ikke - altså den sender et signal, og bilen
modtager signalet, men den låser ikke.

Er det noget, som jeg hurtigt selv kan klare, eller skal jeg deponere den
ved forhandleren?
Skal jeg prøve at "nulstille" centrallåsen som beskrevet i manualen, eller
er det spild af tid, og risikerer jeg bare at gøre det hele værre?

Håber I kan hjælpe

/J

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-06-04 18:16

On Thu, 10 Jun 2004 17:19:37 +0200, "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk>
wrote:

> risikerer jeg bare at gøre det hele værre?

Gøre det værre? - at blinkene også slukker?

/Mogens
Le Mans live:
www.autosport.com/newrlm/home/index.asp

Fra : jones_net

Dato : 10-06-04 19:24

> Gøre det værre? - at blinkene også slukker?

hæ hæ, nej jeg er lidt bange for, at jeg heller ikke kan låse op, hvis jeg
gør noget forkert...

/J

Fra : bme

Dato : 10-06-04 20:15

> /Mogens
> Le Mans live:
> www.autosport.com/newrlm/home/index.asp

Har du også et link til live-tv? Skal sidde på universitetet hele weekenden
for at færdiggøre speciale

/bo

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-06-04 20:19

On Thu, 10 Jun 2004 21:15:10 +0200, "bme" <bme@fritid.tele.hej> wrote:

>Har du også et link til live-tv?

Nope...

Fra : bme

Dato : 10-06-04 20:35

> Nope...

Øv - så må videoen graves frem.

/bo

Fra : jones_net

Dato : 15-06-04 10:32

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Skal jeg prøve at "nulstille" centrallåsen som beskrevet i manualen, eller
> er det spild af tid, og risikerer jeg bare at gøre det hele værre?

Efter et par dages test, har jeg fundet ud af, at det kun er den ene sender
der er problemer med - tyder det så på at batteriet trænger til udskiftning
eller er det en fejl kode, som den sender?

/J

Fra : bme

Dato : 15-06-04 15:43

> [...]
> der er problemer med - tyder det så på at batteriet trænger til
udskiftning
> eller er det en fejl kode, som den sender?

Prøv at skifte batteriet - så finder du ud af det

/bo