-jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de flest~
Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 14:43

hej
jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare
løs jeg
kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER
IKKE NOGET )

mvh Thomas

Fra : Peter C.

Dato : 10-06-04 14:54

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Jeg kan se at mange efterspørger serviceskemaer til deres biler.
Jeg er ikke helt sikker på hvad man bruger dem til men det kunne jeg jo
finde ud af hvis jeg havde dem.

Så...hvis jeg kunne be om service skema til en Toyota Corolla 1,6 XLi H/B
fra 1996
Den har kørt 125000 km så fra 120000 og frem må være passende

MVH Peter C:\
pc8 snabela pc8 punktum dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 15:15

ehej er sendt til din mailbox
mvh Thomas

Fra : Peter C:\\>

Dato : 10-06-04 16:49

> ehej er sendt til din mailbox

Takker !

MVH Peter C:\

Fra : bme

Dato : 10-06-04 15:06

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Hey, har du serviceskemaer til renault laguna stationcar 1,8 årgang 1997?
Den har rendt 145 kkm, så fra noget der ligner 140 kkm og frem?

Det ville bare være lækkert.

/bo

bme (at) fritid.tele.dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 15:25

hej
er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : bme

Dato : 10-06-04 15:36

> hej
> er i din mailbox
> mvh Thomas

thx.

/bo

Fra : niho

Dato : 10-06-04 15:51

Hej

Hvad med en Rover 214/ 1998 og en Rover 620 fra 1995

Kan du klare serviceskema ?

mvh. Niels

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 16:19

hej
ja da de er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : niho

Dato : 10-06-04 16:32

Hej Thomas,

Tak for det, interessant program du har der !

Har du noget over ventilspillerum på 620 si

mvh. Niels

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 16:47

hej
ja da det har jeg da + der er noget i din mailbox
mvh Thomas
her
Ventiljustering:
Måles ved vippearm/ ventil.
Cyl. 1 i kompr. top (se Tegning). Juster ventiler på cyl. 1. Drej krumtap
180°. UP mærker er ved udst. side. Juster ventiler på cyl. 3. Drej krumtap
180° fremad. UP mærker er i bund. Juster ventiler på cyl. 4. Drej krumtap
180° fremad. UP mærker er ved inds. side. Juster ventiler på cyl. 2.

Fra : niho

Dato : 10-06-04 16:56

Herligt tak for det !

mvh. Niels

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-04 16:24

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Hmmm....noget på benzinmotor- og kabinevarmer til Saab 9000 CS (92-98). Det
er et originalt Saab (Webasto) anlæg.
Derudover et el-diagram over knapperne til elruderne, dels til en årgang 92
og dels til en årgang 94->

M.v.h.

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 16:58

hej
så er den i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-04 18:08

> Det
> 92

Hej Thomas.

Tak for det tilsendte, dog ikke lige det efterspurgte. :o9

M.v.h.

Fra : Jess

Dato : 10-06-04 16:49

Hejsa Thomas

Hvad hedder programmet du har ?

Kan du også klare et serviceskema til en Nissan Maxima Qx 2.0 fra 1998 den
har kørt 214000 km så bare fra omk. 215000 km
HUSK at fjerne ....(no spam)... i min hotmail mail adr.

Tak for din venlighed

De bedste hilsner

Jess

---

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 17:06

hej
jeps det har jeg den er i den mailbox
mvh Thomas

Fra : Sp@cey

Dato : 10-06-04 17:56

Hvad har du til en Golf III '96 1.6 cl?

På forhånd tak

Sp@cey

TGS(snabela)stofanet.dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 19:06

hej
ja det har jeg , jeg skal bruge din mailadresse

mvh Thomas

Fra : Sp@cey

Dato : 10-06-04 19:47

den står nedenunder
TGS(snabela)stofanet.dk
Tak
Sp@cey

Fra : Sp@cey

Dato : 11-06-04 14:39

hmmm jeg begynder at føle mig ignoreret.......

Sp@cey

TGS@stofanet.dk

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 16:17

hej
det er der ingen grund til men jeg skal svarer på over 200 mails og jeg kan
ikke nå det hele på engang, og jeg skal jo også have lidt at spise, NÅ
ja sove skal jeg da vist også engang
men det er på vej til dig kik i din mailbox
mvh Thomas

--------

Fra : Sp@cey

Dato : 11-06-04 20:07

Jeg vil også gerne undskylde og det var også med en del ironi at jeg sagde
sådan.
Tak for de fantastiske skemaer over Nissan Maxima de kan blive rare at ha'
hvis jeg finder sådan en.
Det var en Golf III fra '96 1.6 CL det handlede om

Sp@cey

TGS@stofanet.dk

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 08:23

så er golfen også sendt
mvh thomas
"

Fra : Sp@cey

Dato : 12-06-04 19:18

Takker mange gange!

Sp@cey

Fra : Jess

Dato : 10-06-04 19:12

Hejsa Thomas

Det var godt nok bare hurtigt :

1000 tak for din hjælp

"Jess" <signmea(no spam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har kørt 214000 km så bare fra omk. 215000 km
> HUSK at fjerne ....(no spam)... i min hotmail mail adr.

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-06-04 20:23

On Thu, 10 Jun 2004 17:48:50 +0200, Jess wrote:

> Hejsa Thomas
>
> Hvad hedder programmet du har ?

Tolerance Data - et svinedyrt program som få private har adgang til.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 10-06-04 17:32

Kan du klare en Mazda 626 1987 som har gået ca 250000.
Og en BMW 320i fra 1986 men med motor fra 1989 som har gået 112000

Bjarne Mortensen
bjarne@bjarne-m.dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 18:04

hej
ja det kan jeg nemt, hvor stor er motor i mazdaen og er det en Lx'er eller
hvad ??
BMW'en er det en E 30 eller hvad ?
mvh Thomas

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 10-06-04 18:33

Ups sorry det glemte jeg alt om at skrive
Det er en Mazda 626 LX 1600
Bimmeren er en E30

Bjarne Mortensen
bjarne@bjarne-m.dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 19:18

er i din mailbox

Fra : Bent

Dato : 10-06-04 18:09

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Hej,

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 19:07

hej
nej jeg har kun frem til år 2000 sorry

mvh Thomas

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 10-06-04 19:23

Hej, kan du klare en Renault Laguna 1,8 16v fra 11/98

Fra 155000 km og frem : )

Og tak for dit fine arb. for gruppen.

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 19:25

hej
så er den også i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 11-06-04 14:26

Jamen jeg takker for materialet du sendte, det er jo lige det man skal bruge
når bilen skal gøres sommer/vinter klar.

Hilsen Jesper

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 16:29

hej
det glæder mig at kunne hjælpe
mvh Thomas
"

Fra : phk

Dato : 10-06-04 18:11

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Har du eftersynsskema på en Golf III 97 TDI 110 HK fra 100.000 km og
opefter?

På forhånd tak :)

--
Per, Esbjerg

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 20:09

og så var det sendt til din mailbox
mvh Thomas

Fra : CNS

Dato : 10-06-04 19:46

tak for dataene til min Vento '92 :)

Christian

[ 12/92 VW Vento 1,8 GL ]

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : MVN

Dato : 10-06-04 19:48

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

hvad har du på en toyota corolla 1.3 xli (3d) fra '91

Martinvn21@hotmail.com

MVN

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 20:16

så har du også den i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Lauge Søndergaard

Dato : 10-06-04 19:53

> jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg
bare

Kan du klare et serviceskema til en Nissan Primera 1,6 LX 1995 (P10)

På forhånd tak!

Lauge

Fra : Lauge Søndergaard

Dato : 10-06-04 19:54

Argh ser lige at mail adressen mangler. Den er di030148FJERNDETTE@diku.dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 20:24

så var den også på vej
mvh Thomas

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 10-06-04 21:02

hvordan med Golf 1.6 TD årg 89 ?

:)

på forhånd tak

MVH

Lars Bisgaard

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 21:41

så har du den
mvh Thomas

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 10-06-04 21:20

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Hej Thomas.

Jeg vil dog også gerne lige høre, om du har service skemaer på en Audi A6
Avant 2.5 TDI '97. Km. 150.000 og opefter, samt om du har noget på turbo og
intercooler systemet. Det driller mig nemlig lidt.

Thomas A. Jørgensen
www.Freelance-Foto.dk

For at sende mig en mail, så fjern det indlysende i min mail adresse.

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 21:54

så er det på vej
mvh Thomas
"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@Freelance-Foto.dk_NOSPAM> skrev i en
meddelelse news:40c8c262$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 13-06-04 10:44

Jeg takker mange gange.
Det var lige det jeg kunne bruge.

Fra : Kim S

Dato : 10-06-04 22:02

Volvo 940 2.3 turbo ?

Mvh, Kim
kimspur49@tdcspace.dk
(Fjern min alder...)

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 22:09

ja den har jeh hvad skal du bruge ?
mvh Thomas

Fra : Daniel T. Pedersen

Dato : 10-06-04 22:44

Hejsa!

Service skema til nissan almera 1,6 SR H/B fra 1997...

På forhånd tak!

Dannieboy@privat.dk
--
Daniel Pedersen

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 06:07

hej
så skulle du have det
mvh Thomas

Fra : Kim S

Dato : 11-06-04 15:53

Serviceskema m.m...

Mvh, Kim

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 16:30

så skulle den være på vej

Fra : Brian

Dato : 10-06-04 22:43

Hej !.
Hvordan ser det ud med serviceskemaer for 3 dørs VW Polo 1.6 fra 1997, kan
du også klare det ?.

/Brian

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 06:15

hej ja nemt den er i den mailbox
mvh Thomas

Fra : Brian

Dato : 11-06-04 10:18

Hej Thomas.
Mange tak , jeg var dog en klovn jeg ikke fortalte dig hvilke km. jeg
gerne ville have for,
så har du mulighed for at sende mig for 105000 og 120000 km som er de 2
næste jeg møder ?.

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 12:43

hej
så skulle den være iorden, er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Brian

Dato : 11-06-04 13:21

Mange tak, lige i øjet

/Brian

Fra : Max

Dato : 11-06-04 06:10

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Kan jeg ikke få dig til at sende service skemaer på en Nissan Primera 1,6
'95 til mig? jeg
vil gerne have alt efter 200.000km.

På forhånd tak.

Max

max_s @ besked.com

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 06:22

så skulle du have dem
mvh Thomas

Fra : Max

Dato : 11-06-04 06:51

> så skulle du have dem
> mvh Thomas

Mange tak for det

/Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-06-04 07:12

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message
> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Fik du ikke nok at lave i sidste tråd ))))))))

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 07:36

hej
JO det kan du tro, men jeg kan lide det, og så hjælper jeg jo nogle stykker.
og det kan jeg også godt lide

mvh Thomas

Fra : Leif Nielsen

Dato : 11-06-04 12:01

Hej der.

sikken en mængde info.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du har noget materiale på min
Citroen XM 122 2,1 TD fra 1992.

alt har interesse, både serviceskemaer el-diagrammer osv.
Mail mig på: it@teaterbygningen.dk

Venlig hilsen
Leif nielsen

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 12:19

er i din mailbox
mvh thomas

Fra : Olesen

Dato : 11-06-04 16:57

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> er i din mailbox

Hvad så med sprøjteskemaer til undervognsbehandling ?
Kan det også klares ?

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:29

hmm der fangede du mig for den kan jeg ikke klarer øv øv øv

mvh Thomas

Fra : S.M.

Dato : 11-06-04 20:02

Hej Thomas
Jeg kunne godt tænke mig noget materiale på min Nissan Primera III 1,8 Sport
fra år 2000

Hilsen S.M.

Fra : Olesen

Dato : 12-06-04 09:21

> hmm der fangede du mig for den kan jeg ikke klarer øv øv øv

Bare helt iorden *S*....skulle heller ikke bruge den,
selvom det ku' være interessant at se, hvor de mener
den skal have..)..men tak.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-06-04 10:21

Hej Thomas

Jeg ville være svært begejstret for at modtage alle data du har ang. en
Renault Clio 1.4S fra 96 .. det er en Clio I, fase 2 såfremt det skulle
være nødvendigt.

Min lille bil har næsten 300tKm på klokken .. og har ALDRIG lavet
motorvrøvl .. men det ville da være rart at have baggrundsmaterialerne
iorden skulle det ske den gav op end dag.

På forhånd mange tak.

/Jan

jhm snabela kom.aau.dk

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 12:28

hej
er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-06-04 12:50

tmimport wrote:
> hej
> er i din mailbox
> mvh Thomas

Hej Thomas

Super flot .. tusind tak !!!

/Jan

Fra : Torben

Dato : 11-06-04 10:37

> [...]
bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Hej Thomas

Ser ud til du klarer de flest så mon ikke du kan klare en til Opel Vectra
2.0 GL og GL+ fra 96 den har rent ca 150 KKM
Jeg er ikke helt sikker på hvilken det er )

Bare erstat invalid med dk i mailadresse.

Pft

--
Mvh.
Torben Fejr

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 12:35

er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Torben

Dato : 11-06-04 12:42

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> er i din mailbox
> mvh Thomas
Jeg siger mange tak, jeg skal vist have skiftet tandrem

--
Mvh.
Torben Fejr

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 12:48

he he he jamen det må du jo så igang med JEG har ikke tid til at hjælpe dig
men det er ikke så svært

Fra : Søren Poulsen

Dato : 11-06-04 13:01

Hej Thomas,

Hvis du har serviceskemaer til en Corolla 1,3 (2E motor) Club Prestige fra
'86, vil jeg være taknemlig.
120.000 km og nogle stykker frem vil være aktuelt. Har gået mere end de
120k, men kunne tænke mig at se, hvad der er "glemt".

-Søren

Fra : Anders Sørensen

Dato : 11-06-04 13:22

Den Thu, 10 Jun 2004 15:43:24 +0200, skrev "tmimport"
> [...]

>løs jeg
>kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Jeg er interesseret i alt omkring Toyota Yaris Verso 1.3 årgang 2000.
Hvis det er for meget må du sige hvad du har, så må jeg vælge.

På forhånd tak.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 11-06-04 14:31

Orv jeg glemte at spørge sidst om du også kan klare et el diagram på min
Renault Laguna fra 11/98 Phase II 1,8 16v.

God weekend Hilsen Jesper

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:hq8jc097476205v2mbqoeqtgju37pbd52q@4ax.com...

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:39

hej
nej det kan jeg desværre ikke
mvh Thomas

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:34

hej
den var nem nok er i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-06-04 16:34

On Thu, 10 Jun 2004 15:43:24 +0200, "tmimport"
> [...]

Hej.

>jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare

Jeg vil da gerne joine koret og udbede mig lidt data på mine biler.
Serviceskema og diagrammer ville være okay. Venligst

>( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER IKKE NOGET )

Imponerende arbejde du lægger for dagen!

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4 (232 hk og 4x4)
'91 Opel Omega 3000 24V Sport (204 hk)

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 17:52

så er de på vej
tak for de pæne ord
mvh Thomas

Fra : Brian Fogh

Dato : 11-06-04 17:55

Hejsa

Jeg ville bare lige høre om du har noget til Ford Sierra fra ´85 til ´93 i
alle motorstørrelsen. Gerne datablade og service skemaer.

På forhånd tak

Brian Fogh

Fra : tmimport

Dato : 11-06-04 18:18

hej
så er der sendt til din mailbox, men ikke ALT hvad du har efterspurt da jeg
så aldrig ville blive færdig og der er mange der venter på mail fra mig så
jeg håber du kan nøjes med hvad du har fået
mvh Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-06-04 20:23

On Fri, 11 Jun 2004 18:52:11 +0200, "tmimport"
<th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote:

> Så er de på vej

Gider du smide dem hér -> den anden fejler åbenbart:
privatmailSLETTES@vip.cybercity.dk

> Tak for de pæne ord

Selv tak :)

/Mogens

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 08:42

95 Alfa Romeo 164 Q4 (232 hk og 4x4)
'91 Opel Omega 3000 24V Sport (204 hk)

så tror jeg de er på vej igen

mvh Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 12-06-04 09:02

On Sat, 12 Jun 2004 09:42:00 +0200, "tmimport"
<th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote:

> Så tror jeg, de er på vej igen

Flot arbejde, Thomas - tak for det !

/Mogens

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:08

det var da så lidt selv tak
go weekend
mvh Thomas

Fra : Unlimited

Dato : 11-06-04 21:20

Jamen så må jeg hellere se hvor langt tilbage du kan klare... :)

Escort Mk3 '83 XR3i
og
Escort Mk4 '87 RS turbo

Så ville jeg være riiigtig glad.. (det vil hende den lille nok ikke, så skal
der bare skrues mere bil)

Mvh Flemming

unlimited snabela klub-striben.dk

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:08

ha ha den var nem og er på vej
mvh thomas

Fra : Stig Thomsen

Dato : 11-06-04 23:05

Hej Thomas,

Har du har serviceskemaer og evt. diagrammer til en Skoda Octavia 1,9 TDI 90
hk 2001, vil jeg være taknemlig.
120.000 km og nogle stykker frem vil være interessant.

På forhånd tak. I øvrigt fedt initiativ .

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:10

hej skulle være i din mailbox
mvh Thomas

Fra : Stig Thomsen

Dato : 12-06-04 10:07

Tak for det

Jeg kunne med interesse se at der ligeledes var noget omkring rep. tider,
kunne du fremsende dette.

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Nicolai

Dato : 12-06-04 00:37

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message news:<40c86567$0$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Jeg vil da blive glad for at modtage data på Alfa Romeo 33 1.7 i.e.
(1994) og Alfa Romeo 164 3.0 V6 (12v, 1989) på nicolai(a)nk-h.dk

MVH
Nicolai

www.nk-h.dk

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:19

Jamen så bliv glad Nicolai, for dine data er på vej

Fra : Leif Nielsen

Dato : 14-06-04 12:29

Hej Thomas.

Tak for data på min Citroen XM.
Nu skal jeg da vist ud og lave lidt service.

Mvh.
Leif Nielsem

Fra : Claus Fabritius

Dato : 12-06-04 00:46

> [...]

bare
> løs jeg
> kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER

Du kan gøre mig og min lille bil glad, hvis du sender hvad du har på en Fiat
Uno Turbo i.e. 1.4 fra 1993 til fabritius (snabela) klub-striben (punktum)
dk

På forhånd tak :)
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : tmimport

Dato : 12-06-04 09:23

jamen så bliver dig og din bil jo glade, for dine data er på vej
mvh Thomas
PS hils din bil

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 12-06-04 07:54

> [...]

> hej
>jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare

Jeg vil da gerne have de data du har på en Nissan Primera 2.0 eGT fra
'91

>kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER
>IKKE NOGET )
>

>mvh Thomas

mvh.
Rasmus Bojsen