jeg har ALLE dataer over de fleste kendte ~
Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 14:20

hej
jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare løs jeg
kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

mvh Thomas

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 14:25

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> hej
> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare løs
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

SAAB 900 S GM 1995 har du data?

Fra : Bent

Dato : 09-06-04 17:08

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> jeg

Hej,

WV Bora 1,8T (Turbo-Benzin) har du data den ?

Mvh
Bent

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:16

hej
jeg har kun på Bora 1,6i og 1,9 tdi og 2,0i, 2,3i VR5 samt Bora V6 4 motion
det er hvad jeg har data på
mvh Thomas

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:28

saab har jeg data på
900 GL 1984- 1990,
GLE 1980-1984,
GLS 1980-1983,
900i- 16V 1989-90,
900i- 16V 1989-93
900i 2,1- 16V 1991-93
900i 1984-90
900i 1988-1991
900S 2,0 1993-1997
900S 1993- 97
900S 1990- 93
900 SE 2,0 Turbo 1993- 97
900 SE 2,5 V6 1993- 97
900 Turbo 16 Aero 1990- 91
900 Turbo 16 1984- 90
900 Turbo 16 1990- 93
900 Turbo 8 1981- 86
900 Turbo 8 1986- 89
det er hvad jeg har data på over en saab 900 men jeg har også til mange
andre saab men KUN disse over 900 modellen

mvh Thomas

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 18:10

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse

> 900S 1993- 97

Jamen det er jo den

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 18:34

hej igen
jamen så har jeg data på den

mvh Thomas

Fra : Aadam Heelmsa

Dato : 09-06-04 19:15

> 900 Turbo 16 Aero 1990- 91
> 900 Turbo 16 1984- 90

Hvad er der af tekniske ændringer mellem disse 2?

Jeg er klar over det nok er ladetryk, men er der andet?

Mvh

Aadam

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 19:28

hej
det ser ikke ud til der er andet
mvh Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 09-06-04 19:36

"Aadam Heelmsa" <adamReMOOVE@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der af tekniske ændringer mellem disse 2?

Jeg mener at '90-'91 kører med Lucas indsprøjtningssystem - og ikke Bosch.

M.v.h.

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 20:52

hej
ja du har ret 900 Turbo 16 Aero 1990- 91 kører med Lucas CU 14,1
m/selvdiag./Bosch TZ
og 900 Turbo 16 1984- 90 kører med Bosch LH - Jetronic

det havde jeg overset men jeg har også fået 92 mails jeg prøver på at svarer
så sorry
mvh Thomas

Fra : Peter G C

Dato : 09-06-04 14:26

> [...]
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Lyder interessant. Hvad kan du fortælle om en Citrobang Xantia, st.car., HDi
fra 2000 ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:01

hej
motoren er på 1997 ccm, den har 90 hk stelnummeret sidder topedoplade i
højre side
men hvad vil du vide ?
mvh Thomas

Fra : Peter G C

Dato : 09-06-04 17:11

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> hej

Hejsa

> motoren er på 1997 ccm, den har 90 hk stelnummeret sidder topedoplade i

110 hk ab fabrik..... 90 hk versionen er aldrig solgt i dk.

> højre side men hvad vil du vide ?

Hvad kan du egentlig fortælle?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Peter G C

Dato : 09-06-04 17:17

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvad kan du egentlig fortælle?

Har du et serviceskema til bilen?

/Peter

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:36

hej peter

Har du et serviceskema til bilen?
ja jeg har et serviceskema til den hvilke service- interval skal du bruge ?
20000, 40000, 60000, 80000, 100000 km eller hvad ?

Hvad kan du egentlig fortælle?

jamen det er jo ikke let for mig at sidde og skrive alle dataer ned til dig
fordi du ikke tror på mig ; -) men derfor ingen sure miner fra min side jeg
prøver kun på at hjælpe nogle der kunne have brug for det ikke andet

Fra : Peter G C

Dato : 09-06-04 18:02

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> hej peter

Hejsa

> Har du et serviceskema til bilen?
> ja jeg har et serviceskema til den hvilke service- interval skal du bruge
?
> 20000, 40000, 60000, 80000, 100000 km eller hvad ?

OK - vil gerne have for 180.000 km, 200.000 km og 120.000 km.

Du må gerne maile til:

pgc snabel grauslund.com

Tak her fra.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 18:38

kom med din adresse så printer jeg dem ud og sender dem til dig

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 07:25

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message
> kom med din adresse så printer jeg dem ud og sender dem til dig

Kan vi ikke få screendumps ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 07:36

hej

undskyld mig men hvad er det ?
mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 07:38

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message
> hej
>
> undskyld mig men hvad er det ?

Er det et windows program ?
Hvis ja, så når skærmbilledet viser det ønskede trykker man bare
"PrintScreen".
Så ligger der en kopi af skærmen i clipboardet, man åbner så Microsoft Paint
eller lign., og vælger "paste as new image" eller lign. i edit menuen.

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 19:10

Hejsa

OK - vil gerne have for 180.000 km, 200.000 km og 120.000 km.

det er den samme service-skema der bruges til 120.000 km, 180.000 km og
200.000 km
så det er nok du får den for 200,000. km da der er også er kontrol af
gaskugler....

mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-06-04 14:26

> [...]
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Hvor meget moment skal boltene til det skjold som gør det ud for
tændrørsledninger i en Xsara 2.0i 16V 1998 spændes med ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-04 00:20

Christian B. Andresen wrote:
> Hvor meget moment skal boltene til det skjold som gør det ud for
> tændrørsledninger i en Xsara 2.0i 16V 1998 spændes med ?

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Frank Hansen

Dato : 09-06-04 14:56

> [...]
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

ok :)

hvad hedder diagnose-stikket i en '95 Citroën Xantia? Og hvilken protokol
bruger den?

På forhånd tak

Frank.

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:04

hej jeg ved ikke hvad den hedder men den sidder ved ratstammen i sikringsbox

mvh Thomas

Fra : N/A

Dato : 09-06-04 23:02

Fra : Frank Hansen

Dato : 09-06-04 23:02

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> wrote in message

> Måske kan vi finde noget her:
> http://www.diginor.dk/Helium.dll?ID=630
> eller:
> http://gendan.co.uk/auto/
> --

Hej Møller,

tak for linkene. Det første gav ikke rigtig noget, da de alle var til OBD2.
Men det sidste gav faktisk pote. Fandt en Citroën/Peugeot fejl finder til
rundt regnet 180 kr. Desværre må man jo nok påregne en uge til to i
levering, da de sender det fra England, alt efter hvor hurtige de nu har
valgt at være. Og da jeg efterhånden kun har 2 uger tilbage af min
omstillingsperiode, er det nok desværre lidt for længe at vente.

Men med oplysningerne jeg fandt i Drapers Online-shop
(http://www.drapertools.com/draper/external/68079ins.pdf) hvor alle
fejlkoderne står, kombineret med et tidligere link i tråden "dataudlæsning
på citroen" skulle det være muligt selv at udlæse (og forstå) disse koder.
Så i morgen begir jeg mig ned til Brinck, og henter 1 diode, 1 kontakt og 1
sikring, samt noget ledning (måske flotter jeg mig lidt, og tar lidt ekstra
med på vejen - der er jo knap for en 10'er :) )

Med venlig hilsen

Frank.

Fra : Peter C.

Dato : 09-06-04 15:14

> [...]
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Er det en database du selv har lavet ? og kunne man i givet fald nasse en
kopi ?

MVH Peter C:\

Fra : Carl Astrup

Dato : 09-06-04 16:05

> Er det en database du selv har lavet ? og kunne man i givet fald nasse en
> kopi ?
> MVH Peter C:\
Lige min tanke;)

Fra : Henrik

Dato : 09-06-04 16:30

"Carl Astrup" <eSomething@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Lige min tanke;)
>
> HØRT
Henrik

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:08

hej
det er et program der hedder tolerancedata og jeg har den på cd jeg ved ikke
om jeg kan lave et kopihvis jeg kan hvad vi i da give for den ?
jeg kan jo ikke give den væk gratis så ville jeg blive en fattig mand og det
var jo ikke det der var min mening meningen var som kun at hjælpe hvis der
var nogle der gerne vile vide noget om deres bil, og kunne jeg så hjælpe
ville jeg da gerne gøre det

mvh Thomas

Fra : Max

Dato : 09-06-04 19:39

> [...]
> var nogle der gerne vile vide noget om deres bil, og kunne jeg så hjælpe

Prøver du på at sælge i denn gruppe?

/M

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 19:47

> Prøver du på at sælge i denn gruppe?

Det er da helt OK, hvis han vil nøjes med skumfiduser og afgnavede
cykelpumper.

--
Tom

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 20:53

ikke engang for skumfiduser, jeg gor det kun af venlighed
mvh Thomas

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 20:53

nej jeg har ikke noget til salg

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:06

hej

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:05

hej

Fra : Peter C:\\>

Dato : 09-06-04 17:44

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> hej
> det er et program der hedder tolerancedata

Nåå...OK (har godt hørt om det) så går det jo ikke med en kopi.

MVH Peter C:\

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-04 16:38

tmimport wrote:
> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare
> løs jeg kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker
> gerne prøve

Er jeg den eneste der sidder og venter på et reklamefremstød?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-06-04 16:44

> Er jeg den eneste der sidder og venter på et reklamefremstød?

Ja, for det vil være imod dfb.'s fundats

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:11

jeps der har du ret så det kommer ikke

mvh Thomas

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:11

det kommer ikke min ven
FOR jeg er ikke ude på at lave peng KUN AT HJÆLPE og derved at få tiden til
at gå IKKE ANDET
så der må jeg skuffe dig
men jeg har tænkt på at lave en hjemmeside hvor man kan hente alle disse
oplysninger men men jeg er endnu ikke så ferm til at lave disse hjemmesider
men det komme jo nok engang

mvh Thomas

Fra : Deaster

Dato : 09-06-04 17:16

tmimport wrote:

> [...]
> men jeg har tænkt på at lave en hjemmeside hvor man kan hente alle
> disse oplysninger men men jeg er endnu ikke så ferm til at lave disse

Er du sikker på Tolerance Data finder det i orden ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-04 17:21

tmimport wrote:
> det kommer ikke min ven

Nej, du valgte så at tilbyde folk piratkopier i stedet.

> FOR jeg er ikke ude på at lave peng KUN AT HJÆLPE og derved at få
> tiden til at gå IKKE ANDET
> så der må jeg skuffe dig

Hvorfor så tilbyde folk piratkopier?

> men jeg har tænkt på at lave en hjemmeside hvor man kan hente alle
> disse oplysninger men men jeg er endnu ikke så ferm til at lave disse
> hjemmesider men det komme jo nok engang

Og du mener ikke at det er et problem at du ikke ejer
rettighederne til at videregive de oplysninger fra Tolerance Data?

P.S. Kunne du ikke overtales til at skrive under det du
besvarer og klippe resten væk?

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:39

hallo jeg har ikke sagt jeg vil sælge noget som helst jeg har sagt jeg ikke
ved om jeg kan lave kopier af min cd MEN nu gider jeg ikke engang forsøge på
det
mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 19:17

> hallo jeg har ikke sagt jeg vil sælge noget som helst jeg har sagt jeg
ikke
> ved om jeg kan lave kopier af min cd MEN nu gider jeg ikke engang forsøge

> det

Jammen så må jeg jo nøjes med min Haynes, "So wirds gamacht", autodata og
Ford TIS

--
Tom

Fra : tmimport

Dato : 09-06-04 17:40

hej igen

nu er det jo sådan at jeg ikke har en hjemmeside
og den her forstår jeg ikke

Fra : Steffler @ Home

Dato : 09-06-04 18:25

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message
> hej igen
>
> nu er det jo sådan at jeg ikke har en hjemmeside
> og den her forstår jeg ikke

hehe.. Man forundres

/S

Fra : Max

Dato : 09-06-04 19:42

> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare løs
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Kan du ikke sende service skemaer på en Nissan Primera 1,6 '95 til mig? jeg
vil gerne have alt efter 200.000km.

På forhånd tak.

Max

PS: Adr. max_ses_@hotmail.com

Spam sikring: Fjern alle streger

Fra : Jonas R.

Dato : 09-06-04 20:05

tmimport wrote:
SNIP
> hej
> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare
> løs jeg kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker
> gerne prøve

Godt jeg vil gerne have El-diagrammer over det elektroniske klimaanlæg i en
Audi S2 Coupe Fra 1992 samt evt. også eldiagram over blæserstyring.

Evt. tag lige og læs her.

/Jonas R:

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-06-04 21:10

> [...]

jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Jeg blander mig også i koret:

Opel Rekord 1984 st.car.

Minimumstykkelsen på bremseskivene

Samt minimumsmålene på bremsetromlerne.

Minimums målene på koblingspladen.

Ydelsen af den mekaniske benzinpumpe (hej Jan!)

I håb om svar.

Mvh.

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 00:50

> Jeg blander mig også i koret:
>
> Opel Rekord 1984 st.car.
>
> Minimumstykkelsen på bremseskivene
= forhjul min tykkelse/ max. diam 18,0 mm ( nye 20,0mm )

> Samt minimumsmålene på bremsetromlerne.
= Baghjul, min tykkelse/ max. diam 231,0 ( nye 230,0 mm)

> Minimums målene på koblingspladen.
=disse data her jeg ikke sorry

> Ydelsen af den mekaniske benzinpumpe (hej Jan!)
her kan jeg heller ikke finde data sorry
mvh Thomas

Fra : Jens

Dato : 09-06-04 21:12

> [...]

> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Jeg har en Citroen Xantia HDI Weekend 1999.

Har du en beskrivelse af oliefyret (tilskudsvarmeren), som er den del af
vinterpakken?

Har du et elskema for bilen?

Har du et serviceskema for 200.000 km, 220.000 km & 240.000 km?

På forhånd tak
--

/ Jens
min mailadresse virker uden videre

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 00:42

> Jeg har en Citroen Xantia HDI Weekend 1999.
>
> Har du en beskrivelse af oliefyret (tilskudsvarmeren), som er den del af
> vinterpakken?

der kan jeg ikke hjælpe dig sorry

> Har du et elskema for bilen?
nej det har jeg ikke

> Har du et serviceskema for 200.000 km, 220.000 km & 240.000 km?
Jeps serviceskema har jeg
mvh Thomas

Fra : Jens

Dato : 11-06-04 20:16

---klip---

> Jeps serviceskema har jeg
> mvh Thomas

Vil du maile det til mig?

På forhånd tak
--
/ Jens
min afsenderadresse virker uden videre

Fra : Brian Fogh

Dato : 11-06-04 20:55

Hejsa

Ja det er vældigt. Men du må også gerne sende datablade på sierra dohc 2.0
og service skemaer til dohc også

Men tusind tak for det jeg har fået. Det er et flot stykke arbejde du gør.
Men hvor kan man købe det program du bruger?

Hilsen
Brian Fogh

Fra : Jørgen L.

Dato : 09-06-04 21:49

> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare løs
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Toyota Sportsvan 2,2 td. 02.1998

hvad må den max trække efter evt opvejning

Mazda 626 2,0 hp touring fra 06.2000

i hvilket omdr. område har den max hk og max drejningmoment samt hvor meget
er det på

hvad må den max trække efter evt opvejning.

på forhånd tak

Hilsen Jørgen

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 00:37

hejsa
er det noget du kan bruge?
> Toyota Sportsvan 2,2 td. 02.1998
>
> hvad må den max trække efter evt opvejning
aner det ikke

> Mazda 626 2,0 hp touring fra 06.2000
>
> i hvilket omdr. område har den max hk og max drejningmoment samt hvor
meget
> er det på
Max ydelse kW ( din HK) omdr. 100 ( 136 )/ 5800
Max drejningsmoment Nm/omdr. 178/ 4500

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-04 00:26

tmimport wrote:
> hej
> jeg har ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare
> løs jeg kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker
> gerne prøve

Uha, du har fået travlt... .-)

Kan du klare serviceskema til en Mitsubishi L200 fra 1997?
Model 97 og frem. Det er en 2,5 TD. Gerne fra 150.000 km og frem.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 00:56

hej

> Uha, du har fået travlt... .-)
= ja meget jeg har også fået 127 mails så der er nok at se til troede ikke
det var så vildt

> Kan du klare serviceskema til en Mitsubishi L200 fra 1997?
> Model 97 og frem. Det er en 2,5 TD. Gerne fra 150.000 km og frem.
= ja den kan jeg godt klarer men send din adresse til min mail så laver jeg
et kopi og sender til dig, det er nemmer for mig
mvh Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-04 06:24

tmimport wrote:
> = ja den kan jeg godt klarer men send din adresse til min mail så
> laver jeg et kopi og sender til dig, det er nemmer for mig

Postadresse eller mail adresse?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 07:25

hej
din post adresse det er fordi jeg kan ikke tage et kopi af den kun udskrive
mvh Thomas
meddelelse news:40c7f088$0$3056$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-06-04 08:35

> hej
> din post adresse det er fordi jeg kan ikke tage et kopi af den kun
udskrive
> mvh Thomas

Du kan evt. hente PDFfactory
Det er en 'PDF printer' - så udskriver du bare til denne og vupti ud kommer
en PDF der kan sendes per mail
Så vidt jeg husker er den gratis hvis du kan leve med der står "trial
yadadad" i bunden"

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-06-04 08:08

tmimport wrote:
> hej
> din post adresse det er fordi jeg kan ikke tage et kopi af den kun
> udskrive mvh Thomas

Jeg set andre steder, at du kan finde ud af at sende pr. mail nu...
morten@fruergaard.com

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 07:32

> hej

> = ja meget jeg har også fået 127 mails så der er nok at se til troede ikke
> det var så vildt

Hænger nok sammen med at lige gyldigt hvad folk skriver herinde er alle da
int. i en pirat kopi af ToleranceData.
Kan du skaffe serviceskemaer til de service eftersyn efter 200.000 km på en
Citroen Xsara 2.0i 16V 1998 ?

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 07:39

hejsa
nej den kan jeg desværre ikke klarer for dig øv øv øv
mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 11:25

> hejsa
> nej den kan jeg desværre ikke klarer for dig øv øv øv

Ingen serviceskemaer overhovedet til en Citroen Xsara 2.0i 16V 1998 ?

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 11:38

hej igen
jo jeg har selvfølige service- skema til din bil kom med din mailadresse så
sender jeg den til dig

mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 11:51

> hej igen
> jo jeg har selvfølige service- skema til din bil kom med din mailadresse

> sender jeg den til dig

trav_SNABEL_A_tiscali_DOT_dk

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 13:57

er i din mailkasse
mvh thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 14:10

> er i din mailkasse
> mvh thomas

Er hentet, det virkede åbentbart fint med screen dumps.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-04 07:27

> [...]
jeg
> kan svarer på næsten alt ( tror jeg nok jeg vil helt sikker gerne prøve

Billeder af hjulophæng og beslægtede områder bagpå en Citroen Xsara 2.0i 16V
fra 1998

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 07:46

hej
den kan jeg heller ikke klarer, men her er lidt data du kan kikke på

mvh thomas
CITROEN PR-nummer
(malet på karosseri)
(gælder for alle modeller undtagen Jumper)
Fra PR-nummer: 4557 - = Modelår 1990
- 4922 - = Modelår 1991
- 5287 - = Modelår 1992
- 5653 - = Modelår 1993
- 6018 - = Modelår 1994
- 6383 - = Modelår 1995
- 6748 - = Modelår 1996
- 7114 - = Modelår 1997
- 7479 - = Modelår 1998
Saxo 7822 - = Modelår 1999
Berlingo 7826 -
Xsara/Xantia 7847 -
Xm 7836 -
Evasion 7847 -
Jumpy 7834 -
Xm 6267 - = Modelår 2000

Fra modelår 2000 er det de 8 sidste cifre i
stelnr. som indikerer modelår (undtagen Xm).
Fra stelnr.:
Saxo 56915001 - = Modelår 2000
Berlingo 65335001 -
Xsara 36623300 -
Xantia 72239000 -
Evasion 12529604 -
Jumpy 12529604 -

På Jumper fra modelår 1995 er det stelnr.
som indikerer modelår.
Fra stelnr.: 000001 - = Modelår 1995
- 158885 - = Modelår 1996
- 292840 - = Modelår 1997
- 409892 - = Modelår 1998
- 15560984 - = Modelår 1999
- 15707603 - = Modelår 2000
Lås knastaksler og krumtap med dorne, løsn remstrammer og afmonter rem,
kontroller at remstrammer kan dreje frit uden hårde punkter. Løsn de tre
bolte for knastakselhjulene sådan at de kan dreje frit på navene. Drej
knastakselhjul med uret til stop, monter ny rem i rækkefølge: knastakselhjul
(udstødningsside), indsugningsside, medløberhjul, krumtaphjul, vandpumpe og
remstrammer. Monter remspændingsmåler, forspænd remmen til ny 65, brugt 35
SEEM-enheder, spænd remstrammer og de 6 bolte. Drej motor 6 omg. i
omløbsretning, lås krumtap, løsn de 6 bolte for knastakselhjul og lås med
dorne, monter remspændingsmåler og forspænd remmen til ny 55, brugt 45
SEEM-enheder, spænd remstrammer og de 6 bolte. Drej motor 2 omg. i
omløbsretning, lås krumtap. Løsn knastakselhjulenes 6 bolte og lås med
dorne, spænd de 6 bolte og afmonter dorne. Drej motor 1/4 omg. i
omløbsretning og monter remspændingsmåler, måler skal vise ny rem 45 ± 2,
brugt rem 29 ± 2 SEEM-enheder, hvis ikke gentages proceduren.

Fra : James

Dato : 10-06-04 08:52

Hej du

Har du et service skema til en Peugeot 405 T16 fra 94?

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 09:25

hej
ja det har jeg da
mvh Thomas

Fra : James

Dato : 10-06-04 09:54

On Thu, 10 Jun 2004 10:24:49 +0200, "tmimport"

ok 120.000 og 130.000 km ?

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 11:23

jeg skal bruge din mailadresse for at kunne sende dem til dig
mvh Thomas

Fra : James

Dato : 10-06-04 11:50

On Thu, 10 Jun 2004 12:22:44 +0200, "tmimport"

Du kan sende dem til nbryde@image.dk

Tak.

Fra : tmimport

Dato : 10-06-04 13:57