Polerhætter. Hvad er hvad?
Fra : Adam Christensen

Dato : 09-06-04 13:18

Hej NG,

Bilen skal poleres, så jeg har anskaffet mig en polermaskine fra
Harald-Nyborg, men nu er jeg kommet lidt i tvivl om i hvilken rækkefølge de
to polerhætter skal benyttes.

Der er to hætter med: Den ene ligner en microfiber-klud på den ene side og
har en tynd gummibelægning på den anden side - den er vel til indsmøring?

Den anden, som jeg formoder er til polering, er temmelig tyk og ligner
nærmest kunstig fårepels.

Har jeg forstået brugsforvirringen korrekt?

--
Adam

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-06-04 15:21

"Adam Christensen" <adam_christensenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har jeg forstået brugsforvirringen korrekt?

Ja.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-06-04 20:49

On Wed, 9 Jun 2004 16:21:24 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote:

>Ja.

Nej - man anvender ikke polérmaskinen til indsmøring!

/Mogens

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-06-04 22:58

> Nej - man anvender ikke polérmaskinen til indsmøring!

Har du læst den?, jeg har.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-06-04 05:44

On Wed, 9 Jun 2004 23:57:44 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote:

>Har du læst den?, jeg har.

Jeg ejer noget, der er langt bedre -> erfaring !

/Mogens
Le Mans live:
www.autosport.com/newrlm/home/index.asp

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-06-04 06:29

> Jeg ejer noget, der er langt bedre -> erfaring !

Jeg vil gå videre: Det rene svineheld slår enhver faglig ekspertise ).
Min siger mig at hvis "voksen" ikk bliver jævnt bearbejdet, kan det alt tid
ses på det færdige resultat, og det er nemmere hvis den lægges på med
maskine.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-06-04 17:15

On Thu, 10 Jun 2004 07:29:26 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
> [...]

>Min siger mig at hvis "voksen" ikk bliver jævnt bearbejdet, kan det alt tid
>ses på det færdige resultat, og det er nemmere hvis den lægges på med

Du må være ung