Kia Carens diesel
Fra : Skærbæk Video Center

Dato : 09-06-04 10:54

Nogen der har erfaring med denne bil?

Fra : Brizz

Dato : 09-06-04 10:58

> Nogen der har erfaring med denne bil?

Ved godt det er lidt løst grundlag men snakkede med en mand der kørte
blomster ud. Han ville aldrig undværer den til fordel for noget andet til
den pris. Han var superglad for den.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-06-04 18:53

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Ved godt det er lidt løst grundlag men snakkede med en mand der kørte
> blomster ud. Han ville aldrig undværer den til fordel for noget andet til
> den pris. Han var superglad for den.

På lige så tyndt grundlag kan jeg da sige at jeg gik langsomt forbi een på
en parkeringsplads i dag, og tænkte på at den da i grunden så helt ok ud...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Samsara

Dato : 09-06-04 23:03

"Skærbæk Video Center" <sk.video-center@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med denne bil?

Jeg kender Kia Carens (fra min søster og svorger) men den
kører på benzin.

De fik den lige inden sommeren sidste år og er meget glade
for den - de har overhovedt ikke noget dårligt at sige om den.

Før Carens'en kørte de Kia Sephia, som de heller ikke
havde nogle problemer med, men er dog glade for skiftet.

Venligst
Samsara

Fra : Elbarto

Dato : 10-06-04 01:52

"Skærbæk Video Center" <sk.video-center@firma.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med denne bil?

Har kørt som bud i en Kia Pregio godtnok men en dejlig og arbejds villig
vogn
Fuld læsset med div reservedele til værksteder og tager stadig hylkedalen
med 120kmt opad i begge retninger ;)

Elbarto Simpsoniac

Fra : Lars Frandsen

Dato : 10-06-04 04:32

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vogn
> Fuld læsset med div reservedele til værksteder og tager stadig

Respeeekt
--
Mvh.
Lars Frandsen, ex-koldingenser