Waypoint > Furuno
Fra : LejfM

Dato : 13-06-04 19:14

Hej NG
Er der nogen her der har haft held med at overføre waypoints, fra det
levende søkort , 1 eller 2 , til en FURUNO GPS ? eller skal man den
besværlige vej med at taste waypoints ind i Furuno's waypoint og rute
program. ?

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-06-04 19:58

Ja, det er lykkedes på Furono GP31

Du skal bare bruge den Furono driver der tidligere har været omtalt her i
NG. Bemærk at man kun kan "overskrive alt", når man loader waypoint fra DLSK
til Furono.

Bjarke

Fra : LejfM

Dato : 13-06-04 20:35

"Bjarke Christensen"skrev
> [...]
>
> Du skal bare bruge den Furono driver der tidligere har været omtalt her i
> NG. Bemærk at man kun kan "overskrive alt", når man loader waypoint fra

OK.. men hvordan gør du ? jeg har downloadet selve driveren, og lagt den ind
sammen med de andre DLL'ere men hvordan får du så overført waypoints ??

LejfM

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-06-04 21:47

Hvis Furuno.dll driverne ligger det rigtige sted, så kommer der en ny
"til/fra" mulighed inde i gps-link programmet (you know, ikke dlsk, men det
tilhørende gpslink.exe program ...)

Er du nået så langt ??

Fra : LejfM

Dato : 14-06-04 06:48

"Bjarke Christensen" Skrev

> Hvis Furuno.dll driverne ligger det rigtige sted, så kommer der en ny
> "til/fra" mulighed inde i gps-link programmet (you know, ikke dlsk, men
> [...]

Jo .. jeg har installeret dette program ..nu må jeg lige hjem fra arbejde og
se hvad det siger..
forløbig tak for hjælpen.

Fra : LejfM

Dato : 14-06-04 08:01

"Bjarke Christensen" Skrev
> Hvis Furuno.dll driverne ligger det rigtige sted, så kommer der en ny
> "til/fra" mulighed inde i gps-link programmet (you know, ikke dlsk, men
> [...]
Er det muligt at installere dette "GPS link" i forbindelse med DLSK1 ??

Fra : LejfM

Dato : 14-06-04 08:19

"Bjarke Christensen" Skrev
> Hvis Furuno.dll driverne ligger det rigtige sted, så kommer der en ny
> "til/fra" mulighed inde i gps-link programmet (you know, ikke dlsk, men
> [...]
Ahhhh nu fandt jeg de vises sten... jeg fandt en opgradering af GPSlink
programmet, smed Furuno driveren ind i det ... og vupti...
Tak for hjælpen Bjarke.. det er kanon.
LejfM

Fra : Strix

Dato : 14-06-04 22:24

Hej med jer.

Jeg har også lige kæmpet med Furuno og GPS link, men fik det til, at virke
da jeg fik loddet de ledninger der var knækket i stikket. (He-he)

Jeg har i dag installeret kabler i min båd så jeg kan koble Furunoen sammen
med min bærbare, det virker upåklageligt.

Fik i dag, med posten, en GPSmus tilsendt, det virker også uovertruffent
selv når PC og antenne er placeret inde i båden. Pris 800 kr., med
forsendelse og det hele.

Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe løse stik til Furunoen ?
Jeg har ikke kunnet opdrive dem uden, at jeg skal have kablet med. Jeg har
overvejet, at udskifte stikket bag på Furunoen, til noget mere almindeligt
som man kan købe i enhver elektronikbutik.

Mvh.
Gunnar.
LejfM <lejf@lline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40cc9a67$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...