Reperation af VHF i Aalborg
Fra : Finn

Dato : 13-06-04 11:57

Hej NG,

Er der nogen der ved hvor man får repareret en Shipmate VHF (og evt. en
Autohelm selvstyrer) i Aalborg eller omegn ?

--
Mvh. Finn

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 13-06-04 14:43

Du kan prøve her http://www.lighthouse-navigation.dk/

Fra : Jens

Dato : 13-06-04 20:59

> Du kan prøve her http://www.lighthouse-navigation.dk/

Hej

Mine erfaringer med Lighthouse er dårlige: Firmaet er ude af stand til at
overholde aftaler - mit engagement med manden endte med, at jeg havde en
kammerat til personligt at afhente det urørte produkt efter et par måneders
ventetid......

Jens

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 14-06-04 19:37

"Jens" <sjp.news@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overholde aftaler - mit engagement med manden endte med, at jeg havde en
> kammerat til personligt at afhente det urørte produkt efter et par

Hej

Det lyder bestemt ikke godt, det er heller ikke fordi jeg kender manden,
faldt blot over linket!
Jeg har selv haft en lignende oplevelse ved en nu,- tidligere Autoriseret
Raymarine reparatør i Egå, han skulle bruge 3-4 forsøg, for at skifte
kontaktarmen på min Autohelm autopilot, før det lykkedes at få den til at
virke, og nu efter 2 1/2 år og max.300 timers brug er den i udu igen. Gad
nok vide om det er standarten for Raymarines autoriserede servicecentre?

Henning

Fra : Jens

Dato : 15-06-04 09:13

[klip] Gad
> nok vide om det er standarten for Raymarines autoriserede servicecentre?

Ka' også et par historier om Aage Hempels værksted...

- men fik retfærdigvis et godt tilbud på ombytning til fabriksny enhed efter
flere gange mislykket reparation, så nu er alle glade ,-))

Jens

Fra : Rolan Nielsen

Dato : 15-06-04 11:30

> Er der nogen der ved hvor man får repareret en Shipmate VHF (og evt. en
> Autohelm selvstyrer) i Aalborg eller omegn ?

Må jeg anbefalede Hans - Ham har jeg brugt flere gange og har kun
absolut positivt at sige om manden.

mobil: 40830654

Mvh

Rolan

Fra : Finn

Dato : 26-06-04 19:43

Tak for tippet.

Hans reparerede min VHF på 1 dag og til en meget fornuftig pris,

--
Mvh. Finn