Den der IRC kanal der
Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 12-06-04 22:07

Hvor var det lige den var ??

Sidder og lurer lidt på
http://searchirc.com/search.php?F=partial&N=all&M=min&C=1&D=color&T=both&PER=15&I=motorcykel

men er ikke helt sikker på at det kan være det lille vindue ??

Lige nu er der da godt nok 5 andre, men de siger ikke så meget.

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-06-04 22:17

> [...]
> men er ikke helt sikker på at det kan være det lille vindue ??
> Lige nu er der da godt nok 5 andre, men de siger ikke så meget.

Jeg har da lige skrevet til dig.
Du kan bare bringe et emne op, så skal du se at så skal folk nok begynde
at snakke..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 12-06-04 22:25

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har da lige skrevet til dig.
> Du kan bare bringe et emne op, så skal du se at så skal folk nok begynde
> at snakke..

Så svarer jeg da lige

hamselv herfra

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 13-06-04 12:00

hamselv(dkmc) wrote:
> [...]
>
> men er ikke helt sikker på at det kan være det lille vindue ??
>
> Lige nu er der da godt nok 5 andre, men de siger ikke så meget.

Har da haft et par interessante (omend off-topic) samtaler der Så kan
kun anbefale folk der alligevel bruger irc til at hænge lidt ud på den chan.

I øvrigt mig der hedder 'Rnr'

Fra : Elbarto

Dato : 13-06-04 13:17

"Mikkel Hansen" <mikkel@-FJERNMIG-hansen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har da haft et par interessante (omend off-topic) samtaler der Så kan
> kun anbefale folk der alligevel bruger irc til at hænge lidt ud på den

Lidt sker der da der .. Har da lige mødt en jeg var på forum og til træf med
da det var scootere

Elbarto Simpsoniac