Udstødning dobblet x
Fra : Brian Laursen

Dato : 11-06-04 17:51

Ja jeg kan sku lige så godt erkende det. et Dobbelt X kører simpelthen for
stærkt når den ikke siger noget... Nogen der kender det?
Jeg har gået og spekuleret lidt i at få 2 sliponer på birden. Men valget og
prisen hvad gør man... Jeg synes sku jeg er for nærig til at ofre 11 kilo
for akrapovich, selvom det er drømmepotten. Jeg snakkede lidt med Claus
Ottesen i Aidt ( Pit Værkstedet) og vi kom omkring MiVV, men det virkede
dicountagtig?, Devil?? var en fed pot evt.Yoshimura koster oxo godt...
Desuden kan det først blive efter ferien fordi kæresten ikke gider at høre
på al den " larm" hele vejen til Italien...!

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X "Sound of ccm"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Lars Nielsen

Dato : 11-06-04 19:11

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desuden kan det først blive efter ferien fordi kæresten ikke gider at høre
> på al den " larm" hele vejen til Italien...!

- Prøv evt. og kigge på www.davidsilverspares.com der kan du finde nogen
udstødninger fra et hollandsk firma der hedder BSM. Jeg købte et sæt Vampire
i rustfri stål til min CBR1000F, og det kører fint!!

Mhp. lyden til italien:
Over ca. 100 km. hører i ikke selv potterne, kun vinden!!

Lars / Viborg

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 08:30

Lars Nielsen skrev i meddelelsen ...

>Mhp. lyden til italien:
> Over ca. 100 km. hører i ikke selv potterne, kun vinden!!

Til gengæld er der mange andre, der får "glæde" af lyden :-|

mvh
Orla

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-06-04 23:07

Brian Laursen wrote:
> [...]
> evt.Yoshimura koster oxo godt... Desuden kan det først blive efter
> ferien fordi kæresten ikke gider at høre på al den " larm" hele vejen

Du kunne også prøve www.sportsmc.dk De har slipons fra omkring 1600 kr!
Mener jeg endte på 2400 for en oval titanium.

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 23:55

Brian du kan lige så godt hoppe på Akapovic med det samme fordi du gør det
aligevel før eller siden ellers kan du jo lige prøve at låne mine fra
X-Eleven men så er du solgt :)

Hvis du vælger at få 2 på bliver den meget dyb i lyden når den får noget at
leve af
Og du får også lige en 15 k lettere MC med i prisen
Men du kan jo også vælge at få en 4 i 1 på til samme prid men lyden bliver
sku ikke nær så dyb

Per Emborg : der har prøvet mange billy potter der lyder som 3 dåser flåede
tomater der er loddet sammen
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-06-04 08:03

Per Emborg wrote:
> [...]
> bliver sku ikke nær så dyb
>
> Per Emborg : der har prøvet mange billy potter der lyder som 3 dåser

Tjae, Akropovicerne er absolut fede, men helt ærligt 11.000kr. Ok et komplet
set får nok også cyklen til at yde lidt mere, dog er det nok ikke problemet
på en XX. Men selve potten er rimlig low tech, et stykke perforeret rør, uld
og en dyr yder beklædning. 2 ender og det er det. mener du selv at det kan
forsvares at det skal koste over 3000 pr styk?

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-06-04 13:34

Tommy Fer wrote:

> [...]
> stykke perforeret rør, uld og en dyr yder beklædning. 2 ender og det
> er det. mener du selv at det kan forsvares at det skal koste over

Et komplet system er dyrt købte hk. Jeg har egentlig ikke brug for flere
heste end den har nu. DEn kører sku rigeligt stærkt. Problemet er jo at man
kører for stærkt da man ikke kan høre lyden. Jeg prøvede en cbr600 f3 med
komplet akrapovich. Hold kæft det larmer...... Pragtfuldt.. lige mig. For så
er man sku klar over hvor hurtig man kører...

Men det kunne være sjovt at prøve at sætte dine på Per.. Eller jeg kan jo
lige stikke hovedet ned omkring skanderborg i dag og høre svinet....

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Fisker

Dato : 12-06-04 15:20

> [...]
> komplet akrapovich. Hold kæft det larmer...... Pragtfuldt.. lige mig. For

> er man sku klar over hvor hurtig man kører...

Er der ikke speedometer på sådan en ???
Eller skal man vide nøjagtig hvordan lyder er når farten er
50 , 80 110 o.s.v. ????

Det med at køre for hurtigt pga. manglende støj
er det ikke bare en undskyldning for at købe larmepotter.

MVH
Ole Fisker
( som har påmonteret speedometer på MC'en )

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-06-04 22:44

Fisker wrote:

> Er der ikke speedometer på sådan en ???
> Eller skal man vide nøjagtig hvordan lyder er når farten er
> 50 , 80 110 o.s.v. ????

Jow, men når man har det sjovt, så kikker er man ikke lige altid klar over
hvor hurtig man kører, og vupti den kn nå meeeeegeeet langt om på den anden
side af kl 12.. Så lidt larm ville være en god reminder inden kl. blev
12....
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-06-04 21:35

Brian Laursen wrote:

Desuden kan det først blive efter
> ferien fordi kæresten ikke gider at høre på al den " larm" hele vejen
> til Italien...!

Hemm...!, personligt tror jeg ikke at det er lyden hun bliver først træt af,
hvis hun skal sidde ordentligt, har i 1½ meter ( overdrivelse fremmer
forståelsen )mellem jeres overkroppe, eller også skal hun hænge på ryggen af
dig helt til Italien, så du behøves ikke at gå i Fitness centeret når du
kommer hjem

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen