Haynes CBR600F2 - louis.de
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-06-04 10:23

Hej

Jeg har købt en Haynes til CBR600 hos louis.de, og jeg har fået
bogen. Så vidt så godt. Det er Bestellnr. 10052292 og på deres side
står der den dur til

HONDA CBR 600 F (PC19)
HONDA CBR 600 F (PC23)
HONDA CBR 600 F (PC25)
HONDA CBR 600 F (PC31)
HONDA CBR 600 F (PC35)

og jeg har jo en CBR600 F2, så den skulle være i vinkel! Men på bogen
står der

CBR600 F-H 1987
CBR600 F-J 1988
CBR600 F-K 1989
CBR600 F-L 1990

Skal jeg sende bogen tilbage fordi den ikke duer, eller mon der er så
få ændringer i modellen, så det nok skal gå?

Jeg har tidligere noteret mig at følgende gælder for modellerne:

CBR 600 F (K,L) PC23 88-90
CBR 600 F (M,N,P) PC25 91-93
CBR 600 F (R) PC25 94
CBR 600 F PC31 95-96
CBR 600 F PC31 97-

Så min må være en PC25 fra 1992... Og var der ikke ret store ændringer
fra F1 til F2...?

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 11:59

jesper@FJERNveloce.dk wrote:
> [...]
> CBR 600 F PC31 95-96
> CBR 600 F PC31 97-
>
> Så min må være en PC25 fra 1992... Og var der ikke ret store ændringer

Jo der var *S*.
sælg den du har købt igen (det er for dyrt at sende den retur), og køb den
du skal have hos Birgers billige bilbøger
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-06-04 12:35

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> writes:

> Jo der var *S*.
> sælg den du har købt igen (det er for dyrt at sende den retur), og køb den
> du skal have hos Birgers billige bilbøger
> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

OK - det kan være jeg skal kigge på ham. Så kan man også få en på
engelsk

Men jeg har fået et svar fra Loius:

"Die Reparaturanleitung Best.-Nr. 10052292 ist laut Aufdruck für
die Honda CBR 600 F Bj. 1987-1996 geeignet."

Så de mener åbenbart den godt kan du... Hmmm

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 13:09

> [...]
> die Honda CBR 600 F Bj. 1987-1996 geeignet."
>
> Så de mener åbenbart den godt kan du... Hmmm

Tja, hvis det er denne du har fået http://makeashorterlink.com/?E24762988 er
alt vel ok, hvis ikke, så få den rigtige...

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 13:13

chekkede lige igen for dig

Den du har fået dækker cbr 1000 indtil 1996, men kun cbr 600 indtil 1990, så
deeettt...

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-06-04 13:36

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> writes:
> Tja, hvis det er denne du har fået http://makeashorterlink.com/?E24762988 er
> alt vel ok, hvis ikke, så få den rigtige...

Det er desværre ikke den

> chekkede lige igen for dig
> Den du har fået dækker cbr 1000 indtil 1996, men kun cbr 600 indtil 1990, så
> deeettt...

Ja ja Peter... Godt jeg har dig

Hvis man kigger på Bestellnr. 10052292, så kan man se at den gælder for

HONDA CBR 600 F (PC19)
HONDA CBR 600 F (PC23)
HONDA CBR 600 F (PC25)
HONDA CBR 600 F (PC31)
HONDA CBR 600 F (PC35)
HONDA CBR 1000 F (SC21)
HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24'96)
HONDA CBR 1000 F/SC21 (SC24)

Hvilket ville være fint! Det var den jeg bestilte ud fra...

Men ser man i kataloget (evt. PDF-siden), så forholder det sig
desværre anderledes... Så er det som du siger, og som jeg fandt ud af.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-06-04 10:46

> Jeg har købt en Haynes til CBR600 hos louis.de, Bestellnr.
> 10052292 . Jeg har en CBR600 F2, på bogen står der
> CBR600 F-H 1987
> CBR600 F-J 1988
> CBR600 F-K 1989
> CBR600 F-L 1990
> Skal jeg sende bogen tilbage?

Hej Jesper

Send bogen retur. Der er store ændringer fra PC23 til PC25. Køb en engelsk
Haynes ved

Birgers Billige Bilbøger
http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/