ledningsdiagram til Yamaha påhængsmotor
Fra : Skydiver999

Dato : 11-06-04 09:17

Hej NG
Jeg står og mangler et ledningsdiagram til en påhængsmotor, yamaha 55
hp fra ca. 1985.
Er der nogen af jer der ved, hvor jeg kan få fat i et sådant - evt.
online?
Bukker og takker på forhånd
/Sky

Fra : Calle.

Dato : 11-06-04 13:52

Skydiver999 wrote:
> [...]
> hp fra ca. 1985.
> Er der nogen af jer der ved, hvor jeg kan få fat i et sådant - evt.
Hvad er det lige du har brug for, jeg har selv en stående, kunne måske finde
ud af det for dig

--
Calle.

Fra : Skydiver999

Dato : 17-06-04 13:49

Hej Calle,
tak for dit svar
> Hvad er det lige du har brug for, jeg har selv en stående, kunne måske finde
> ud af det for dig.

Jeg har problemer med at få sat ledningsnettet rigtigt sammen fra
motor til tændingsnøglen+shoker+dødmandsknap.
Kender du den rigtige kombination?
På forhånd tak
/Sky

Fra : Calle.

Dato : 17-06-04 17:12

Skydiver999 wrote:
> [...]
>
> Jeg har problemer med at få sat ledningsnettet rigtigt sammen fra
> motor til tændingsnøglen+shoker+dødmandsknap.
Hvilket type håndtag har du?

--
Calle.

Fra : Skydiver999

Dato : 22-06-04 11:55

Hej Calle
Tak for din hjælp. Min bror har i mellemtiden fået det til at fungere,
så nu er alt i orden. Tak for din indsats.
/Sky