YES, pappet i hus...
Fra : kim rundblad

Dato : 10-06-04 23:14

Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-04 06:10

Gratulerer

Fra : Brian Laursen

Dato : 11-06-04 06:22

kim rundblad wrote:
> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Tilløk. En blackbird er en god cykel

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : tral

Dato : 11-06-04 07:39

"kim rundblad" <kim.rundblad@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Kanon, tillykke med det !!!

/tralala

Fra : Flemming Kold

Dato : 11-06-04 07:59

Tillykke. Vi glæder os til at hilse på vejen.

--
Everything goes wrong...

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-06-04 09:36

"kim rundblad" <kim.rundblad@tdcadsl.dk> wrote in news:40c8dd0c$0$269
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Tillykke, skynd dig at handle så du får lidt ud af sommeren :P

/Ronni

Fra : Oros

Dato : 11-06-04 11:13

kim rundblad wrote:
> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Tilløjk Kim, det gik da ok stærkt alligevel, hvor meget måtte du så slippe
alles im alles?

Jeg er den der er futtet til Sverige snarest muligt her når jeg har fundet
mig en fast tjans efter skolen. Så skal jeg nok komme forbi skolen en dag og
vise dig min Blackbird!

mvh
Rasmus Jensen, TEC - lidt endnu

Fra : kim rundblad

Dato : 11-06-04 15:10

"Oros" skrev

> Tilløjk Kim, det gik da ok stærkt alligevel, hvor meget måtte du så slippe
> alles im alles?

Kr. 7.500,- hårdt tjente "lærer penge" for et stykke papir..

> [...]
> mig en fast tjans efter skolen. Så skal jeg nok komme forbi skolen en dag

Du skal være velkommen...Vi starter op 9/8...

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-06-04 13:08

kim rundblad wrote:
> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Tillykke! :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Esther

Dato : 11-06-04 20:21

"kim rundblad" <kim.rundblad@tdcadsl.dk> wrote in message
> Så er far den gladeste i byen, kørekortet til MC er inde på kontoen...
> Nu mangler jeg bare en cykel, hmmm...

Til lykke :))

--
Esther

***Yamaha XJ600S - når jeg har fået pappet ***