Nitteværktøj mm.
Fra : Morten Schroll

Dato : 09-06-04 17:55

Hej alle. Jeg skal have skiftet min kæde og mine tandhjul på min gamle
Honda XL250 fra '86. Kæden jeg skal sætte på, er en RK (Takasago
Chain) 520KZ kæde med clip-samling. Jeg havde bestilt et MOTION PRO
Mini presseværktøj til kr. 300, men dette er pludselig kommet i
restordre og jeg har nu ventet på det i 3 uger. Her i København er
værktøjet urimeligt dyrt at købe og min mekaniker vil have 800 kr. for
at skifte kædekit - det synes jeg er for dyrt!? Mine spørgsmål går på,
om der er nogen i Kbh.'s-området som vil låne mig et presseværktøj for
en flok pilsnere eller andet?? Desuden har jeg hørt, at der her i Kbh.
skulle være et værksted, hvor man "lejer" sig ind for at bruge deres
plads, værktøj, ekspertise mv., men hvor man selv udføre arbejdet. Jeg
ved bare ikke, hvor det er! Nogen der ved det?

På forhånd mange, mange tak!

Med venlig hilsen

Morten Schroll - 2100, Kbh. Ø.

Fra : Flemming Disc

Dato : 09-06-04 21:28

"Morten Schroll" <m_schroll@ehp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plads, værktøj, ekspertise mv., men hvor man selv udføre arbejdet. Jeg
> ved bare ikke, hvor det er! Nogen der ved det?

Hej Morten.
Der er jo lidt langt til Lolland, men ellers kunne det jo nok lade sig gøre
at låne værktøj og bruge det her på værkstedet
Mon beskeden betaling.
Du kan også sende kæden og få den samlet og så demo bagsvinger, når du skal
skifte.
Ja, det er nok alt lidt svært, men du er velkommen.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Morten Schroll

Dato : 10-06-04 11:24

> [...]
> skifte.
> Ja, det er nok alt lidt svært, men du er velkommen.

Hmm, begge dele er vist lidt besværlige! Men ellers tak Jeg havde
håbet, at én fra Kbh. havde haft svar på bare et af mine spørgsmål!

Med venlig hilsen

Morten Schroll - 2100, Kbh. Ø.

Fra : Futte & Co.

Dato : 10-06-04 13:12

"Morten Schroll" <m_schroll@ehp.dk> wrote in message
> [...]
> plads, værktøj, ekspertise mv., men hvor man selv udføre arbejdet. Jeg
> ved bare ikke, hvor det er! Nogen der ved det?

Hej Morten !

Kig lidt på tråden "Skrueaften hos Kantana kl. 19"

De er ret friske i den klub

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975