Att: Suzuki SV ejere
Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 08-06-04 17:08

Inspireret af debatforummerne på hhv. svrider.com og sv650.org er jeg parat
til at starte et lignende forum for danske SV ejere.

Men kun hvis der er tilstrækkelig interesse for det blandt de SV ejere der
færdes på nettet, så hvad siger i ?

Lyder det interessant, eller som spild af tid ?

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-06-04 18:48

Rune Uthaug Rasmussen wrote:

> [...]
> ejere der færdes på nettet, så hvad siger i ?
>
> Lyder det interessant, eller som spild af tid ?

Nu kører jeg ikke SVer - men ville håbe der var nogle der havde tid og lyst
til at lave en rigtig fed dansk Fazer site. Der findes masser af amerikanske
alternativer - men det er jo ikke det samme.

Trenden er faktisk at sites, der omhandler alle mærker aldrig bliver rigtigt
gode. Sites, der er meget generelle og sites der er super model specifikke
har dog en tendens til at blive populære. Go figure

Måske skulle du kontakte Kenn her fra DFM - han har vist
http://www.svrider.dk og kunne godt bruge lidt hjælp som han skriver

Go fornøjelse!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 08-06-04 19:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gode. Sites, der er meget generelle og sites der er super model specifikke
> har dog en tendens til at blive populære. Go figure

Det er også mit indtryk.

> Måske skulle du kontakte Kenn her fra DFM - han har vist
> http://www.svrider.dk og kunne godt bruge lidt hjælp som han skriver

He he, det har jeg set. Nu ville jeg lige "tage pulsen" inden da

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 08-06-04 21:12

Rune Uthaug Rasmussen skrev i meddelelsen
> "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> He he, det har jeg set. Nu ville jeg lige "tage pulsen" inden da

Domænet render ingen vegne, du kan bare sige til hvis vi skal arbejde videre
på sagen

Kenn H. Jensen - SV650S ´00 (stadig på værksted, øv.)
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 08-06-04 22:02

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kenn H. Jensen - SV650S ´00 (stadig på værksted, øv.)

Det er godt nok

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-06-04 09:23

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> writes:

> Domænet render ingen vegne, du kan bare sige til hvis vi skal arbejde videre
> på sagen

Jeg skal gerne installere og drive en phpBB-installation.. Så er der
da et forum på plads :) (Det har jeg vist også "lovet" dig før, Kenn)

Der er da, om ikke andet, basis for at holde SV-møder rundt omkring i
landet.. Jeg har f.eks. set "mange" SV'ere her i Aalborg.. Fællestur?
:)

> Med venlig hilsen
> Kenn H. Jensen - SV650S ´00 (stadig på værksted, øv.)

--
Ole Hansen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 09-06-04 16:53

Ole Hansen skrev i meddelelsen news:uekopuolu.fsf@get2net.dk

> Jeg skal gerne installere og drive en phpBB-installation.. Så er der
> da et forum på plads :) (Det har jeg vist også "lovet" dig før, Kenn)

Har svaret privat !

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 09-06-04 17:12

Hold mig lige opdateret om det.
Det var nemlig også phpBB jeg havde haft kig på (hvilket de også benytter på
bla. sv650.org)

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 11-06-04 17:25

Ole Hansen skrev i meddelelsen news:uekopuolu.fsf@get2net.dk

> Jeg skal gerne installere og drive en phpBB-installation.. Så er der
> da et forum på plads :) (Det har jeg vist også "lovet" dig før, Kenn)

Som opfølgning på denne tråd kan jeg oplyse at Ole Hansen har oprettet et
phpBB2 forum, og jeg har lavet en dns pegning til det. Forumet kan ses på
http://forum.svrider.dk.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 11-06-04 22:42

YES !

Godt gået

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-06-04 21:10

Kenn H. Jensen wrote:
> Rune Uthaug Rasmussen skrev i meddelelsen

> Domænet render ingen vegne, du kan bare sige til hvis vi skal arbejde
> videre på sagen

Jeg er også frisk på idéen, og vil da meget gerne gi' en hånd med, i det
omfang jeg nu evner det.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : JP

Dato : 08-06-04 19:05

> Men kun hvis der er tilstrækkelig interesse for det blandt de SV ejere der
> færdes på nettet, så hvad siger i ?

Hvad skal interessen fra os andre SV-ejere udmøntet sig i ?
Hvor stort et kundeunderlag er der egentlig herhjemme (mao. hvormange SV'er
er der solgt herhjemme)

> Lyder det interessant, eller som spild af tid ?

Det lyder spændende nok - men en sådan side skal være levende og opdateres
dagligt, og det er et stort arbejde.

Der var iøvrigt en side herhjemme der hed (tror jeg nok): vclub.dk, som
omhandlede V-sportsmaskiner - og dermed meget SV-agtig, men det sidste lange
stykke tid skete der ikke noget på den og nu er den lukket.

Hil
Jørgen
SV650S K4 (gul selvfølgelig)
http://dfmc.dk/?id=608

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 08-06-04 19:22

> [...]
> som omhandlede V-sportsmaskiner - og dermed meget SV-agtig, men det
> sidste lange stykke tid skete der ikke noget på den og nu er den

I kunne jo også bare bruge MSN lige som os Bandit ejere (lige lidt reklame
)
har gjort: http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200
Det virker fint, alle er jo sådan set med til at opdatere siden...

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 08-06-04 21:16

Jeg nåede kortvarigt at stifte bekendtskab med Vclub.dk inden den side
lukkede, men kan nu dårligt huske den.

Min primære ide var forummet, for så kommer indholdet fra alle mulige
mennesker, helt af sig selv.

Men Bandit Rune har måske fat i noget rigtigt, at starte med et gratis forum
på MSN, og så senere "go all the way", hvis antallet af interesserede er til
det.

Jeg undersøger lige hvordan MSN forummet virker...

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 08-06-04 22:07

og for lige at svare på Jørgens spørgsmål om kundegrundlaget, så er SV'eren
danmarks 2. eller 3. mest solgte mc sidste år, med 99 stk. solgt i 2003
alene.

Så hvis alle 99 nye ejere er interesseret i et SV forum, så vil jeg sige det
er grundlag nok.
(det er selvfølgelig meget optimistisk at regne med alle 99, men SV'eren har
været på markedet siden 1999, så spørgsmålet er også om de er "på nettet")

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : JP

Dato : 09-06-04 08:36

> og for lige at svare på Jørgens spørgsmål om kundegrundlaget, så er
SV'eren
> danmarks 2. eller 3. mest solgte mc sidste år, med 99 stk. solgt i 2003
> alene.

En anden måde at vurdere interessen på er antallet af reaktioner (fra
SV-ejere) du har fået på dette indlæg. Får du mange henvendelser på din egen
(iøvrigt udmærkede) hjemmeside ?

Alt dette ikke for at være negativ - blot realistisk.

Ideen med et forum på MSN eller evt. www.svrider.dk - ligesom der var på den
forgangne vclub.dk - er et godt udgangspunkt som jeg gerne støtter.

Jørgen

Fra : Henrik

Dato : 10-06-04 11:46

Hej NG !

Jeg kører også SV - så bare gå igang.

/Henrik

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 10-06-04 16:13

Ja, der er ikke så mange SV ejere der har reageret her på NG (endnu), men
jeg har haft god respons på min hjemmeside (tak for kommentaren) fra SV
ejere, ca. 5-10 stk. uden at jeg har reklameret specielt for den.

MSN eller forum på svrider.dk er 100% i orden med mig, jeg ville bare gerne
sætte gang i tingene.

Måske jeg kan få "job" som moderator på svrider.dk ?

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk