Sommerfest i Skanderborg MC Klub på lørdag
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 08-06-04 15:43

Hej!

Når I nu går og overvejer hvad I skal få tiden til at gå med i
weekenden, så tag vores træf med i overvejelserne.

På lørdag d. 12/6 kl. 12 holder vi træf i klubhuset Teglgraven 4
(motorvejslommen), 8660 Skanderborg.
http://makeashorterlink.com/?K18232288

Slagteren i Hørning søger for god mad over grillen og da man ikke
spiser på tom mave, vil der være et par velassorterede barer. Der er
teltplads og toiletvogn på pladsen.

I løbet af eftermiddagen er der forskellige konkurrencer og fra kl.
22-01 er der liveband (Ingvar og Bandet - 50-/60-70er rock). Det
plejer at være rigtigt hyggeligt. Så kig forbi og få en lille sludder
og en stor øl...

Check http://www.skanderborgmc.dk/sommerfest2004.htm

Vi ses!

PS. Vi ved godt vi er oppe imod både Humle Træf og Swedish Bike
Meet, men hos os er det hyggeligst!

PS. Kryds lige fingre for at vejret bliver godt!

--
Jesper - kasserer
http://www.veloce.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-06-04 18:00

Kan desværre ikke komme med, da jeg skal til Le Man. Men jeg kigger nok ind
en anden god gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 09-06-04 07:51

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> writes:
> Kan desværre ikke komme med, da jeg skal til Le Man. Men jeg kigger nok ind
> en anden god gang

OK - prioritering godtaget

--
Jesper - som også gerne vil til Le Mans engang...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-06-04 11:56

"prioritering godtaget"

Pu-ha, jeg var heldig

Ses. Skal nok hilse Tom og de andre gutter