sidste forsøg.
Fra : stefan jørgensen

Dato : 08-06-04 14:03

Det er nu anden og også sidste gang jeg laver dette indlæg.
Jeg har en Parkeringsplads i en P kælder på Østerbro KBH som jeg gerne vil
dele med en anden mc.
Prisen vil være 250 Dkr.

Adressen til P-kælderen er Omøgade 8 kig evt på www.krak.dk

Der findes nogle billeder af kælderen på :

Under galleriet der hedder : sidste nye af cyklen.

Håber ikke der er nogen der bliver sure over at skulle læse mit indlæg 2
gange.

Min mail er Stefanmj@mail.com

mvh Stefan

Fra : Søren Lindholt

Dato : 09-06-04 09:02

"stefan jørgensen" <macstefan502@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nu anden og også sidste gang jeg laver dette indlæg.

Det kan være du ikke får svar fordi din overskrift er lidt udefinerbar, prøv
nu bare 3. gang, med en fornuftig og sigende overskrift....

mvh Søren