Harley Davidson - TILSALG
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 08:21

Harley Davidson Sportster XL53 C Custom, 2002, 883 ccm, km 1.800,
sort/rød, Alarn, ryglæn, saddeltasker, Screaming Eagle udstødning, SOM
NY, SKAL SES, Nypris 180.000 kr. Sælges for 155.000...

Er du interesseret, så send en mail til motorcykel@tgrin.dk

Fra : Intet Navn

Dato : 07-06-04 09:19

<Danny . drengen> wrote in message

> Harley Davidson Sportster XL53 C Custom, 2002, 883 ccm, km 1.800,

Privat køb og salg henvises "venligt men bestemt" til

/Claus

Fra : Moller

Dato : 07-06-04 11:31

Danny . drengen wrote:
> [...]
> sort/rød, Alarn, ryglæn, saddeltasker, Screaming Eagle udstødning, SOM
> NY, SKAL SES, Nypris 180.000 kr. Sælges for 155.000...

   Alt salg af skrot og lignende hendvises til

--
VH
Lars Molnit

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-06-04 13:01

Jegf byder med det samme 24 skumbananer !!!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 07-06-04 18:34

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jegf byder med det samme 24 skumbananer !!!
>
> --
> MvH Eg Egemarke

hvad er det for en mentalitet at bude op i helt opskruet prisleje fra
start - jeg melder pas havde ellers håbet på 14,4 skumbamse vil være nok men
det er jo ligesom overstået nu - 1000 tak

du kommer jo nok til at hænge på det bud i et stykke tid ....

Jens
RF900r

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-06-04 19:38

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Alt salg af skrot og lignende hendvises til

Idiot...

Rittig

Fra : JZ

Dato : 07-06-04 20:20

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Idiot...

Årh lille pus... Nu må du ikke blive ked af det!
Det var jo bare for sjov...

Fra : Moller

Dato : 08-06-04 08:20

Claus Rittig wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Idiot...
>
> Rittig

   Sikke et dejligt stort ordforråd :) måtte du slå det op ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-06-04 20:18

> Sikke et dejligt stort ordforråd :) måtte du slå det op ?

Dit vid blænder mig!
(Næsten lige så meget som din retstavning).

Rittig

Fra : Thomas

Dato : 09-06-04 18:54

Moller wrote:

> Sikke et dejligt stort ordforråd :) måtte du slå det op ?

ROFLMAO (Rolling On Foor Laughing My Ass Off)

Fra : Ole Baun

Dato : 14-06-04 20:59

"Thomas" skrev i en meddelelse

> ROFLMAO (Rolling On Foor Laughing My Ass Off)

Hvad betyder "Foor" ?

Ole Baun

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 14-06-04 21:22

Ole Baun skrev i meddelelsen
> "Thomas" skrev i en meddelelse

> Hvad betyder "Foor" ?

At han har slidt sin staveplade op

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Brian Laursen

Dato : 07-06-04 15:01

Trillebører og andet haveredskaber skal ikke sælges i en mc gruppe!

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-06-04 19:38

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Trillebører og andet haveredskaber skal ikke sælges i en mc gruppe!

Hvad med japserlort?

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 21:17

> Hvad med japserlort?

dk.marked.privat.japserlort ... måske?
MC'er sættes til salg på dk.marked.privat.motorcykel...

Hilsen
Lars

Fra : Dan

Dato : 07-06-04 21:14

lol...muntert..:)

"> >

Fra : LS

Dato : 08-06-04 16:21

Skal vi ikke forsøge at holde en sober tone her i NG?
Selv om en Harley ikke siger mig noget personligt, kan glæden ved at køre
den jo være akkurat ligeså stor som at køre en hvilken som helst anden type
mc. Det er vel et individuelt spørgsmål hvilken type man foretrækker, så lad
os lade være med at diskutere nedsættende om andre motorcykeltyper.

Jeg skriver selvfølgelig kun dette i håb om, at undgå nedsættene
bemærkninger om os gamle mænd, der kører bimmer

De bedste hilsner

Lars S.
K1100RS

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-06-04 20:25

"LS" <larsskarfjerndette@fjerndettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skriver selvfølgelig kun dette i håb om, at undgå nedsættene
> bemærkninger om os gamle mænd, der kører bimmer

Fuck, jeg havde glemte jer... (tænker)... Okay, jeg er træt, og kan ikke
komme på en passende fornærmelse Mine skriblerier herinde foregår igen i
de få timer jeg ikke er på hospitalet (eller på arbejde).

Små mennesker og snævertsynethed får mig altid til at krumme tæer, og da jeg
ikke altid gider ofre den slags ret meget opmærksomhed, blev det en lidt
kort kommentar. Kort, men præcis.

"Køb og salg henvises venligt men bestemt til..." dur i alle andre
sammenhænge, hvorfor så ikke denne gang? Og så lige Moller?!? Man fristes
til at fremsige gamle fraser om sten og glashuse, men så kommer jeg vel til
at besudle min dejlige gamle SpjætFighters sjæl (æret være dens minde).

Rittig

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-04 21:37

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote in
message news:ca2cid$1e5c$1@news.dansketelecom.com
> "Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse
>
> Hvad med japserlort?

Lidt sur i dag, hva´?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der