RR: MotoGP - Mugello
Fra : MKS - 74

Dato : 04-06-04 12:55

Robbin Harms nr 25 i 125 cc's QP1 - MotoGP's QP1 starter _nu_ kl 1400
med live video feed fra sitet (mod betaling).

--
-Michael

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-06-04 13:08

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Robbin Harms nr 25 i 125 cc's QP1 - MotoGP's QP1 starter _nu_ kl 1400
> med live video feed fra sitet (mod betaling).

Det er da ikke noget ved at se når du allerede har fortalt at Harms bliver
nummer 25

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : MKS - 74

Dato : 04-06-04 13:26

On 04 Jun 2004 14:07:53 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Det er da ikke noget ved at se når du allerede har fortalt at Harms bliver
>nummer 25

Øhhhh 125 cc er jo ikke live, men er kørt, det er derimod
MotoGP-klassens QP1 der køres nu, Sete har lige sat Rossi tilbage med
½ sek .

--
-Michael

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-06-04 13:31

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Øhhhh 125 cc er jo ikke live, men er kørt, det er derimod
> MotoGP-klassens QP1 der køres nu,

Aargh, sorry. Det er mig der ikke kan læse. Jeg skal hurtigst muligt hjem
på min sofa.

> Sete har lige sat Rossi tilbage med ½ sek .

Rossi er først ved at varme op - han bruger kun de første 4 gear. Bare vent
til QP2. Så gi'r han den gaaaas