xs400seca,,strøm,,kaput
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 04-06-04 12:35

hej ng. jeg skal tilsyneladende til og rep. mit ladesystem på yamahaèn,
så jeg vil høre om der er nogle der måske har en rep.håndbog el.
ligende, så vil jeg meget gerne købe/låne/leje en kopi, ellers er
staldtips meget velkomene

--
Mvh - Jesper Hillerup
CB 500 Four

Fra : Moller

Dato : 04-06-04 13:05

Jesper Hillerup wrote:
> [...]
> så jeg vil høre om der er nogle der måske har en rep.håndbog el.
> ligende, så vil jeg meget gerne købe/låne/leje en kopi, ellers er

   http://www.danbbs.dk/~bbb/

   Så kan det ikke gøres nemmere, og du for en flot ny bog :) til få penge.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-04 17:59

> http://www.danbbs.dk/~bbb/
> Så kan det ikke gøres nemmere, og du for en flot ny bog :) til få
> penge.

Nå, da jeg snakkede med dem for nogle år siden kunne de kun tilbyde en
(sikkert ringe) fotokopi for 600,-. Nej tak siger jeg bare.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Moller

Dato : 05-06-04 20:28

Martin Sørensen wrote:

> Nå, da jeg snakkede med dem for nogle år siden kunne de kun tilbyde en
> (sikkert ringe) fotokopi for 600,-. Nej tak siger jeg bare.

   Jeg gav 400Kr. for en original Service bog + Hayes ... begge sprit nye.
for ca. 1 år siden.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-04 22:26

> Jeg gav 400Kr. for en original Service bog + Hayes ... begge sprit
> nye. for ca. 1 år siden.

Ja, men det var nok ikke til en XS400 Seca.
De bøger er vist ret sjældne, for Køsters havde slet ikke nogen dengang.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 04-06-04 18:43

Hej Jesper

Kontakt mig pr. mail - så har jeg vist noget

nospam-micmac01@mail.dk

Hilsen Michael

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 04-06-04 22:08

Michael Svarre Hansen wrote:
> Hej Jesper
>
> Kontakt mig pr. mail - så har jeg vist noget
>
> nospam-micmac01@mail.dk

hej, michael, jeg fik min mail retur!
jesper
cb500four
xs400seca

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 04-06-04 23:08

Jesper Hillerup wrote:

> hej, michael, jeg fik min mail retur!

Jeg har en elektronisk udgave (pdf) af af værkstedshåndbogen til
XS400seca`en både på Engelsk & Tysk
Send mig en mail hvis det er noget.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : mikkel paulsen

Dato : 04-06-04 19:11

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message news:<40c05e46$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> så jeg vil høre om der er nogle der måske har en rep.håndbog el.
> ligende, så vil jeg meget gerne købe/låne/leje en kopi, ellers er

jeg er ret lun på sådan en gammel seca, tror jeg køber en jeg har kun
hørt godt om den.

hvad er din erfaring? er der noget jeg skal være OBS på?

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 04-06-04 22:04

> jeg er ret lun på sådan en gammel seca, tror jeg køber en jeg har kun
> hørt godt om den.

jeg har faktisk, også næsten kun godt at sige, den er nem og pålidelig!
det er sikkert også derfor at den tit bliver anbefalet som begynder mc,
her i ng

> hvad er din erfaring? er der noget jeg skal være OBS på?

på såèn halvgammel mc skal du være OBS på næsten alt.
jesper cb500four
xs400seca uden strøm

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-06-04 17:58

> [...]
> rep.håndbog el. ligende, så vil jeg meget gerne købe/låne/leje en
> kopi, ellers er staldtips meget velkomene

Jeg har en service manual liggende som PDF, hvis du er interesseret.

--
signing off.. Martin Sørensen