min mc
Fra : Aragorn24

Dato : 03-06-04 21:18

Hej folkens se lige billederne af min mc

http://minmc.webbyen.dk/

Ikke den vildeste side, meeen jeg ville da lige dele den med jer....

Fra : jacob johansen

Dato : 03-06-04 22:11

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folkens se lige billederne af min mc
>
> http://minmc.webbyen.dk/
>
> Ikke den vildeste side, meeen jeg ville da lige dele den med jer....

Nej ikke den vildt flotteste side jeg har set, MEN der er F...... mange
pop-up.....
men ellers en dejlig cykel du har der!!!

MVH Jacob Johansen

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 04-06-04 07:26

"jacob johansen" <jjo@nospamstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> MEN der er F...... mange
> pop-up.....
>
> MVH Jacob Johansen

Mnåhhhh deeeet, jeg fik kun 1 (skriver en) da jeg kiggede
Men fin cykel siger jeg også da.

hamselv herfra

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-06-04 08:23

jacob johansen wrote:
> [...]
>>

> Nej ikke den vildt flotteste side jeg har set, MEN der er F......
> mange pop-up.....
> men ellers en dejlig cykel du har der!!!

Jeg kan anbefale dig at hente www.toolbar.google.com , denne toolbar har en
hurtig genvej til google god i sig selv, men derudover er det en ret så
habil popup blocker. Jeg fik ingen da jeg gik ind på hans side.

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-06-04 10:06

What is... pop-ups...?

> Jeg kan anbefale dig at hente www.toolbar.google.com , denne toolbar har
en

Agreed

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-06-04 13:40

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg kan anbefale dig at hente www.toolbar.google.com , denne toolbar har en
> hurtig genvej til google god i sig selv, men derudover er det en ret så
> habil popup blocker. Jeg fik ingen da jeg gik ind på hans side.

Mozilla-firefox kan det samme. Derudover understøtter den også
tabbed browsing, hvilket vil sige at man kan have flere sider åbne i
ét vindue, i hver deres faneblad. En meget, meget anvendelig funktion.

<http://www.mozilla.org/products/firefox/>

Nåja, så er den også gratis, fri og open source
--
mvh Jes Vestervang - der er øm i hele kroppen efter at have tosset
rundt på knallertbanen i Svenstrup nogle timer igår. Holddakæft hvor

Fra : Squish

Dato : 04-06-04 13:56

Jes Vestervang wrote:

> bla bla firefox..

Hej Jes- kan du ikke lige mail'e mig din adr. så jeg kan sende dig den
video med farligt gods-ulykken?

--
Squish
CB400F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-06-04 15:34

Squish <hsREMOVE@fks-as.dk> writes:

> Hej Jes- kan du ikke lige mail'e mig din adr.

Den i headeren skulle gerne virke.

Alternativt kan du uploade den via anonym ftp på
ftp://royal.flof.dk/incoming (hvor der ikke kan hentes fra af
sikkerhedsmæssige årsager). Det vil jeg egentlig foretrække.

> så jeg kan sende dig den video med farligt gods-ulykken?

Nåja, den kunne være interessant nok at se.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Squish

Dato : 04-06-04 15:52

Jes Vestervang wrote:

> Den i headeren skulle gerne virke.

Øh.. mente din *fysiske* adresse! (Og nej det er ikke din MAC-adr. )

Har nemlig brændt en CD og smidt den i en foret kuvert.. den fylder lidt
meget.. (385 MB)

--
Squish
CB400F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-06-04 16:04

Squish <hsREMOVE@fks-as.dk> writes:

> Øh.. mente din *fysiske* adresse! (Og nej det er ikke din MAC-adr. )

*lol*

> Har nemlig brændt en CD og smidt den i en foret kuvert.. den fylder
> lidt meget.. (385 MB)

Ok, du skulle gerne have modtaget en email (eller to)
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!