splittegning af karb. Bol d'Or 900
Fra : Bjarne Sørensen

Dato : 03-06-04 20:41

Er der nogen der ved , hvor man kan finde eksplotions tegninger til Bol d'Or
900. Karb. er af mærket
"Kei K Hin" . På forhånd tak.

Mvh Bjarne

Tina.bjarneSnabelaget2net.dk

Fra : Bjarne Sørensen

Dato : 03-06-04 20:49

Er der evt. en i århus området der ligger inde med et sæt karb. der virker,
som jeg kunne prøve at låne??

Mvh

Bjarne

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-06-04 22:11

Bjarne Sørensen wrote:
> Er der nogen der ved , hvor man kan finde eksplotions tegninger til
> Bol d'Or 900. Karb. er af mærket
> "Kei K Hin" . På forhånd tak.
>
> Mvh Bjarne
>
> Tina.bjarneSnabelaget2net.dk

Jeg Har vidst stadig min haynes manual til den gamle cb900 jeg havde.. Jeg
skal se om jeg kan finde den i morgen? Hvis du er int?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
Århus
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Armand

Dato : 04-06-04 14:34

Bjarne Sørensen <tina.bjarne@c.dk> skrev i en
> Er der nogen der ved , hvor man kan finde eksplotions tegninger til Bol
> [...]

Ficher (á "eksplosions-tegninger") er at finde på "Partsfish" på:
www.powersportspro.com !
Det kræver dog at du tilmelder dig (=kvit og frit)!

--
Armand.
(der bruger Partsfish som "nysgerrighedsstiller" omkring diverse modellers