Forhandler af castrol chain wax i Aalborg ~
Fra : Jesper

Dato : 03-06-04 11:07

hej

Er der nogen af jer som kender en forhandler i Aalborg eller omegen som har
Castrol Chain wax på hylderne ?

Special MC har ikke ...

Jesper

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-06-04 12:21

"Jesper" <jesperdodensig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Er der nogen af jer som kender en forhandler i Aalborg eller omegen som
har
> Castrol Chain wax på hylderne ?
>
> Special MC har ikke ...

Narj Special har Belray og Agip produkter.
Bikes n parts har vist kun Silkolene (dem fra mc nøglen).
Så er der jo næsten kun Motorgården tilbage.

> Jesper
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 03-06-04 12:51

Sidst jeg var der, havde de kun
http://www.dmcn.dk/produktanmeldelser/SeAnmeldelser.asp?ID=53 som ikke just
får gode ord med på vejen !

De kan selvfølgelig godt have fået voksen siden jeg var der sidst ... ?

Er der alternativt nogen der kan anbefale en anden voks ?

Jesper

Fra : IJ

Dato : 04-06-04 10:03

> Er der alternativt nogen der kan anbefale en anden voks ?
>
> Jesper

Jeg bruger en, der hedder Maxima Chain Wax og synes, den
er udmærket.
Ved ikke, om den kan fåes i det nordjyske. Jeg køber den hos
Horsens MC www.cvp-mc.dk

Ib