Undertray, hvor ???
Fra : Palle

Dato : 03-06-04 09:27

Heisan...

Hvor handler man undertrays billigst ??? Nogle der har nogle gode links ??

Palle - Daytona.... mini nummerplade ER bestilt (9x12cm)

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-06-04 10:51

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> wrote in message
> Heisan...
>
> Hvor handler man undertrays billigst ??? Nogle der har nogle gode links ??
>
> Palle - Daytona.... mini nummerplade ER bestilt (9x12cm)

Dén må du lige forklare - mininummerplade? Er den droslet til øvert, eller
er det kommet nye regler?

vh
Torben

Fra : Freddy Lang

Dato : 03-06-04 10:16

Torben Scheel wrote:
> "Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> wrote in message

> Dén må du lige forklare - mininummerplade? Er den droslet til øvert,
> eller er det kommet nye regler?

Den gode Palle bor vist SVJH i Sverige, hvor den slags er
tilladt/lovligt/muligt...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-06-04 11:49

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> wrote in message

> Den gode Palle bor vist SVJH i Sverige, hvor den slags er
> tilladt/lovligt/muligt...

Ah. Takker!

vh
Torben

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-06-04 10:18

Torben Scheel wrote:

> Dén må du lige forklare - mininummerplade? Er den droslet til øvert,
> eller er det kommet nye regler?
>
> vh
> Torben

Eller bor han mon i et andet land?

http://www.dfmc.dk/?id=613

MVH Mads Stetter

Fra : Palle

Dato : 03-06-04 11:41

Ja, jeg bor i Sverige... En mini nummerplade er ikke tilladt, men det gør
det jo ikke umuligt Det skal lige siges, at der er rigtig mange der
kører med dem.

Her er linket: http://www.thorsellsreklam.se/regplatar.htm

Palle - Daytona .... uden afgift

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-06-04 00:34

Palle wrote:
> Ja, jeg bor i Sverige... En mini nummerplade er ikke tilladt, men det
> gør det jo ikke umuligt Det skal lige siges, at der er rigtig
> [...]

Jeg kan sq ikke lade være med at spekulere på, hvad der ville ske hvis man
kørte rundt med sådan én herhjemme... hvis den er reflekterende, ligesom de
rigtige, er den da ikke helt dum. Så er det jo kun størrelsen, og "små
nummerplader" er da tilladt på knallerter/øverter. Og til barnevogne,
cykelstativer mm. er det da tilladt at køre med den der underlige plade med
de røde tal...
Jeg er nok klar over, at det ikke er lovligt, men gad vide, hvor meget de
egentlig vil gøre ud af det? Stadig gi' "dummebøden" (500,- kroner) fordi
man kører uden nummerplade?

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Palle

Dato : 04-06-04 07:28

> hvis den er reflekterende, ligesom de rigtige, er den da ikke helt dum.

Og, det er den.... Den har ovenikøbet de "extra" tal på, som svenske
nummerplader normalt har (chassinummer & 1. reg. dato)

Jeg regner med at smide nogle billeder på dfmc, når jeg engang finder et
rødt undertray.

Palle - Daytona