Oliestand på Marauder 250?
Fra : Lars M

Dato : 02-06-04 17:15

Hej
Min kone har lige købt en Suzuki GZ250 Marauder. Indtil jeg får skaffet en
instruktionsbog (tak for tipsene i min tidligere post), har jeg lige et
spørgsmål:

Når man tjekker oliestand i det lille vindue på motoren, skal MC'en så stå
på lodret eller på sidefoden?

Venlig hilsen
Lars

Fra : Pingvinen

Dato : 02-06-04 17:52

Lars M skrev:
> [...]
> spørgsmål:
>
> Når man tjekker oliestand i det lille vindue på motoren, skal MC'en så stå

vandret.

Fra : Lars M

Dato : 02-06-04 19:10

"Pingvinen" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Lars M skrev:
...klip..klip..:
> [...]
...klip..klip..

> vandret.

Øhm, vandret...? Du mener lige op og ned... og på en vandret overflade...?

Fra : Armand

Dato : 02-06-04 20:50

Pingvinen <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en

> vandret.

Vandret??
Motoren og styret er vel det eneste der er vandret i den situation -
Oliepejling skal foregå med motorcyklen i lodret balance - Evt. på
central-støtteben (hvis forekommende), men i så fald på plant underlag!

--
Armand

Fra : Lars M

Dato : 02-06-04 21:28

...klip..klip...
> [...]
> Oliepejling skal foregå med motorcyklen i lodret balance - Evt. på
> central-støtteben (hvis forekommende), men i så fald på plant underlag!

Tak for det, så er olien i orden, og det er jo altid godt.
-Lars