kaburatorsynkronicering på sc24
Fra : cruiser

Dato : 01-06-04 23:28

Kære cbr1000 kyndige
Jeg har været i gang med at hjælpe min kammerat med at synkronicere
kaburatorerne på hans sc24, og den er åbenbart lidt anderledes med
stilleskruerne end en cbr600.
Jeg kunne kun finde to skruer midt mellem hhv de to kaburatorer til højre og
venstre, og kunne således stille balancen på de to højre kaburatorer og de
to venstre kaburatorer, og det er heller ikke fordi der så var den store
forskel mellem højre og venstre side, men hvis det nu skal være 100%
perfekt, skulle balancen der lige finjusteres.
Sidder der en anden skrue gemt et sted til at justere det med ???
Jeg har ikke lige en servicemanual til den model og håder der i stedet er en
venlig sjæl her der kender svaret
På forhånd tak
Bjarne

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-06-04 23:44

"cruiser" <surf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sidder der en anden skrue gemt et sted til at justere det med ???
> Jeg har ikke lige en servicemanual til den model og håder der i stedet er

Set fra karburatorsiden skal der også sidde en syncskrue på nummer 3 set fra
højre ind mod midten, det er vel den du "mangler".

Med venlig hilsen Kim
SC24

Fra : Armand

Dato : 02-06-04 00:37

> [...]
> perfekt, skulle balancen der lige finjusteres.
> Sidder der en anden skrue gemt et sted til at justere det med ???

Hvortil går gaskablet, og hvordan ender det??

--
Armand.