De bilister, nu igen
Fra : Soren Lindholt

Dato : 01-06-04 13:24

Det der hurtigste bil noget, har man hørt noget så galt fra et
motorcykeltræf??

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=281010/

mvh Søren
motortosse.dk

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 01-06-04 14:09

Soren Lindholt wrote:
> Det der hurtigste bil noget, har man hørt noget så galt fra et
> motorcykeltræf??
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=281010/

Nu sker der vel også tossede ting til mc-træf, gør der ikke? :)
Selvfølgelig, så bliver tingene voldsommere/farligere når det drejer sig om
tonstunge madkasser m hjul, fremfor små søde motorcykler.
Men ja for pokker, det er dælme forrykt det der står i den artikel...

"klubben ikke har »ansvar for alt gejlet, der ligger uden for det
sportslige.«"

Kan det virkelig passe? Har arrangørerne slet ikke ansvar for hva pokker der
sker til deres arrangement? Det kan godt være at de ikke har det rent
juridisk set, men syns da det er en forkert holdning at have... Hva pokker,
hva ved jeg.

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 01-06-04 19:12

"Rasmus Neckelmann" <mullen@mailme.dk> skrev i

> [...]
> sker til deres arrangement? Det kan godt være at de ikke har det rent
> juridisk set, men syns da det er en forkert holdning at have... Hva

Jeg emner bestemt der er refereret til Grindsted Motor, som _kun_ stod for
afviklingen af ræset, mens VMax stod for selve arrangementet.

Mvh
Steen

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 01-06-04 20:53

Steen D. Pedersen wrote:
> "Rasmus Neckelmann" <mullen@mailme.dk> skrev i

> Jeg emner bestemt der er refereret til Grindsted Motor, som _kun_
> stod for afviklingen af ræset, mens VMax stod for selve arrangementet.

Ok, my bad.

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : MKS - 74

Dato : 01-06-04 14:12

On Tue, 1 Jun 2004 14:24:26 +0200, "Soren Lindholt"
<lindholt@person.dk> wrote:

>Det der hurtigste bil noget, har man hørt noget så galt fra et
>motorcykeltræf??

Jeg har i hvert fald aldrig, men nu kommer jeg så heller aldrig til
træf - not my thing...

Og omkvædet...

"Bilister-bilister sku' hakkes til medister....og bum faldera"

--
-Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-06-04 21:45

"har man hørt noget så galt fra et motorcykeltræf"

Nej, ikke de steder jeg kommer og har for øvrigt heller ikke hørt om det, de
steder jeg ikke kommer

--
Mvh.
Henrik