Scooter stjålet
Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 12:19

I nat er der nogle svinemikler der har bøffet min
Aprilia SR125'er Reg nr:18250 fra min carport i Rødovre (Kbh)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=13092003154048.jpg&m=full
Særlige kendetegn er at højre side er ridset efter et styrt
og udstødning er lappet med bandage pgr tæring.
Hvis der er nogen der ser den så ring til Policen eller
ring til mig på 28690406

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 30-05-04 13:35

Pwh wrote:
> [...]
> og udstødning er lappet med bandage pgr tæring.
> Hvis der er nogen der ser den så ring til Policen eller

Øv, hvor surt! <:0(

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 13:59

Hekto wrote:

> Øv, hvor surt! <:0(

Og så havde jeg selvfølgelig også valgt kasko fra da jeg tog den på gaden igen.
Der sker sgu aldrig noget her, troede jeg ;-(
Nå, jeg må se posetivt på det, nu slipper jeg for at shine den op for inden
jeg ville have sat den til salg om en måneds tid.

/Jens

Fra : anders majland

Dato : 30-05-04 17:48

> Aprilia SR125'er Reg nr:18250 fra min carport i Rødovre (Kbh)

Surt - og rigtigt surt når der end ikke er en kasko til at tage det
værste af tabet..... For at vi andre kan lære lidt. Hvordan var den låst
?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 18:58

anders majland wrote:

> Surt - og rigtigt surt når der end ikke er en kasko til at tage det
> værste af tabet..... For at vi andre kan lære lidt. Hvordan var den
> låst ?

Selvfølgelig låst med rat/tændingslås og så med en stålwirelås der var
lænket fast til carporten, de havde simpelthen bare klippet wiren over.
Så det er ikke et impuls tyveri, man har vel normalt ikke en boltsaks med i lommen.
Jeg har boet her på adressen i 6 år og haft både en Gpx600 og en KR-1'er
stående uden at der er blevet pillet, men det er nok nogle knallertdrenge der
har skullet prøve at mokke motoren over i en øvert eller 30'er
Det værste er sgu næsten af min køter vækkede mig kl 3 i nat med et gevaldigt VUF,
og det eneste jeg fjols kunne finde ud af var at bede det dumme kræ holde kæft ;-(

/Jens (som for eftertiden hører efter hvad køteren siger)

Fra : anders majland

Dato : 30-05-04 20:19

> Det værste er sgu næsten af min køter vækkede mig kl 3 i nat med et
> gevaldigt VUF, og det eneste jeg fjols kunne finde ud af var at bede
> det dumme kræ holde kæft ;-(

Overvejet at udviden territorie til en løbgård der inkluderer carporten
?

Fra : MFO

Dato : 30-05-04 20:44

anders majland wrote:

> Overvejet at udviden territorie til en løbgård der inkluderer
> carporten ?

Så snupper de sku' da også hunden

--
Michael

Fra : anders majland

Dato : 30-05-04 21:58

> Så snupper de sku' da også hunden

Troede den var stor nok til at bide fra sig... Så nok bedre at have et
"redskab" inden for rækkevidde og reagere på lyden fra hunden. Måske
kombineret med en PIR og et par kraftige halogenporjektører.

Men jeg har været udsat for flere tyveriforsøg lige ud til ring2 i valby
hvor der er et godt gadelys så de er squ nok ligeglade. Kender en der
fik stjålet en aprilia leonardo i glostrup. Den var væk i 8måneder inden
resterne dukkede frem igen - og de var squ ikke meget værd. Jeg
overvejede om jeg skulle byde på den da der var enkelt gode
pulverlakerede dele (bla. hjul og kilremscover) og et stel med afgift.
Men motorens tilstand var temmelig usikker (Kunne tørnes men ikke
umiddelbart startes da alt el'en var smadret og der var ikke længere
noget luftfilter på den og karb'en fuld af lort). Men jeg har egenligt
skrammel nok i udhuset så jeg lod hver.....

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 22:13

MFO wrote:

> Så snupper de sku' da også hunden

Det er trods alt en Lab/Schæfer på 42kg, så ham slæber de ikke lige af med.
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=169181&kode
Og den næste tyverialarm er jeg lige gået i gang med at fede op, en Lab/Rottweiler tæve.
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=168907&kode

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 22:07

anders majland wrote:

> Overvejet at udviden territorie til en løbgård der inkluderer
> carporten ?

Det er jeg nu begyndt at tænke på, men på den anden side har
jeg ikke mere tilbage der er værd at stjæle ;-(
Kwakken står sikkert og godt staldet op i kælderen, den havde
jeg trods alt også kasko på.

/Jens (der er igang med at opfostre en vagthund mere)