Mcrevyen - gamle numre
Fra : Hans & Diana

Dato : 29-05-04 20:56

Hvor kan jeg finde gamle numre af MC Revyen. Det lokale bibliotek melder pas
og jeg har pløjet diverse antikvariater igennem uden held.

Er 40-årig komplet nybegynder som ikke ved noget som helst om motorcykler,
men som har lyst til at lære.

Mvh
Hans

Fra : Armand

Dato : 29-05-04 22:09

Hans & Diana <lunding@post11.tele.dk> skrev i en
> [...]
> og jeg har pløjet diverse antikvariater igennem uden held.
>
> Er 40-årig komplet nybegynder som ikke ved noget som helst om motorcykler,

Taler vi om årskavalkaderne?
Biblioteket skulle(!) have dém on-line (á Gentofte bibliotek s.v.j.h.)!

--
Armand.

Fra : Hans & Diana

Dato : 30-05-04 09:02

Ja, det er den årlige gennemgang af modellerne med tekn. detaljer m.v. jeg
leder efter.
Desværre er Roskilde amt ikke med i bibliotekssamarbejdet om de elektroniske
versioner (on-line versioner).

Mvh
Hans

Fra : Armand

Dato : 30-05-04 10:24

> [...]
> leder efter.
> Desværre er Roskilde amt ikke med i bibliotekssamarbejdet om de

Jeg citerer lige digselv:
"Er 40-årig komplet nybegynder som ikke ved noget som helst om
motorcykler, men som har lyst til at lære."

Hvad regner du med at kunne tilrage dig af vid fra årskavalkaderne, andet
end hvorledes hvilke motorcykler ser ud?

--
Armand.