Arrgh !.......Kan ikke huske :-) Karoline ~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-05-04 16:13

Hej NG.

Karoline Cafeteriaet er det den sidste Søndag i måneden, eller den fjerde
Søndag i måneden ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Pierre Roland

Dato : 29-05-04 16:27

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Karoline Cafeteriaet er det den sidste Søndag i måneden, eller den fjerde
> Søndag i måneden ?

Det er imorgen søndag, altså den sidste søndag i måneden

Hilsen

Pierre Roland, Århus

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-05-04 16:36

Pierre Roland wrote:
> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
> meddelelse news:c9a964$el1$1@news.net.uni-c.dk...

> Det er imorgen søndag, altså den sidste søndag i måneden

Hej Pierre.

Tak for det, så må vi se om jeg kan lokke fruen til at spendere en
dagsbillet (broen), og en is på Karoline

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 16:50

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hej Pierre.
>
> Tak for det, så må vi se om jeg kan lokke fruen til at spendere en
> dagsbillet (broen), og en is på Karoline

Det ville da være et pænt træk af hende...
Jeg regner også med at dukke op i morgen. Har aldrig været der før.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1