Ny kæde
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 29-05-04 08:24

Jeg savner en færdig samlet kæde, en 525 med 108 led !

Kan det fås et sted ?

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Flemming Disc

Dato : 29-05-04 08:55

> Jeg savner en færdig samlet kæde, en 525 med 108 led !
>
> Kan det fås et sted ?
>

> --
>

> Med V Hilsen
> Stefan Sørensen
> www.superfarmand.dk

Nu ved jeg ikke hvad den er til, men jeg har en i kvalitet til en Susuki SV
650 i Afam pris 698 Kr.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Flemming Disc

Dato : 29-05-04 09:19

> Nu ved jeg ikke hvad den er til, men jeg har en i kvalitet til en Susuki
SV
> 650 i Afam pris 698 Kr.
>
> --

Vi er vist kommet i forkert gruppe, undskyld!