chat om motorcykler
Fra : jespert

Dato : 28-05-04 10:20

Kære Alle,

Er der nogen der kender til chatrum hvor der er motorcykel relateret chat?

MVH.
Jesper

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-05-04 10:55

jespert wrote:
> Kære Alle,
>
> Er der nogen der kender til chatrum hvor der er motorcykel relateret
> chat?
Man har forsøgt sig med en dansk side på dk.fritid.motorcykel
Det var ikke nogen success...

> MVH.
> Jesper
Thomas

Fra : tral

Dato : 28-05-04 11:47

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Man har forsøgt sig med en dansk side på dk.fritid.motorcykel
> Det var ikke nogen success...

> Thomas

Det bedste ville nok være at oprette en IRC kanal, så man kan bruge et IRC
program. At lave det i en webside er efter min mening ikke godt nok. Måske
er der en herinde der kan håndterer det, hvis kanalen er der skal jeg nok
lave en vejledning.

/tralala

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 28-05-04 11:51

> [...]
> et IRC program. At lave det i en webside er efter min mening ikke
> godt nok. Måske er der en herinde der kan håndterer det, hvis kanalen

Ja, det er der ingen ben i :)

Så skal det bare også lige bestemmes hvilket netværk det skal foregå på....
Quakenet, EFnet eller andre...?

//Kjeldsen

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 29-05-04 06:52

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er der ingen ben i :)
> Så skal det bare også lige bestemmes hvilket netværk det skal foregå
på....
> Quakenet, EFnet eller andre...?
> //Kjeldsen

Sidst jeg brugte Irc, brugte jeg den fra www.mirc.com. Findes der nogen der
er bedre måske ??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Moller

Dato : 28-05-04 12:03

tral wrote:

> [...]
> er der en herinde der kan håndterer det, hvis kanalen er der skal jeg nok

   Er også forsøgt, og det gik heller ikke efter planen..

--
VH
Lars Molnit

Fra : Soren Lindholt

Dato : 28-05-04 12:51

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> Er også forsøgt, og det gik heller ikke efter planen..

Vi vil hellere ud og køre... og det bliver for besværligt at kombinere de to
ting....

S.

Fra : dsadas

Dato : 28-05-04 14:45

"Soren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vil hellere ud og køre... og det bliver for besværligt at kombinere de
> ting....
>
> S.

Anders du kan lave en på quakenet så, det ville være super.

Når i så alligevel sidder og surfer i denne group kan ligeså godt have en
IRC program åbent, så skal der nok komme skred i det hen af vejen.

/tralala

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 28-05-04 14:52

dsadas wrote:
> Anders du kan lave en på quakenet så, det ville være super.

Har faktisk været på #dk.fritid.motorcykel (Quakenet) siden kl. 12:50 :)

Fra : Nicolai Teglskov

Dato : 28-05-04 15:53

> Har faktisk været på #dk.fritid.motorcykel (Quakenet) siden kl. 12:50 :)

Jeg performer nu kanalen (med brugernavn "Honningmusen").
Lad os få gang i den, det kunne være sjovt nok

Fra : dsadas

Dato : 28-05-04 16:09

"Nicolai Teglskov" <nst@tiscali.dk/nospam> skrev i en meddelelse

> "Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg performer nu kanalen (med brugernavn "Honningmusen").
> Lad os få gang i den, det kunne være sjovt nok

Er også på nu, så mangler jeg lige at lave en vejledning til alle.

/tralala

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-05-04 17:06

dsadas wrote:
> "Nicolai Teglskov" <nst@tiscali.dk/nospam> skrev i en meddelelse

> Er også på nu, så mangler jeg lige at lave en vejledning til alle.
>
> /tralala

Hvorfor så ikke vælge et lidt mere seriøst netværk end lige quakenet ;)
-Eller bare et mindre som ikke altid er ramt af netsplits hele tiden?

Mvh Anders Christensen

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-05-04 17:32

Anders Christensen wrote:
> Hvorfor så ikke vælge et lidt mere seriøst netværk end lige quakenet ;)
> -Eller bare et mindre som ikke altid er ramt af netsplits hele tiden?

irc.opasia.dk! Det _kan_ ikke splitte (plus det er et af de net jeg
gider hænge på )

--
-jens
RSV1000

Fra : Henning Nielsen

Dato : 29-05-04 02:05

> [...]
>
> Når i så alligevel sidder og surfer i denne group kan ligeså godt have en
> IRC program åbent, så skal der nok komme skred i det hen af vejen.

Hvad er hele adressen til quakenet. Min irc har den ikke på listen og jeg
kan umiddelbart ikke komme ind på den server ?

Jeg havde nu også hellere set en chat oprettet på undernet, da jeg er der på
nogle danske grupper i forvejen

mvh Henning

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-04 14:45

Henning Nielsen wrote:

> Hvad er hele adressen til quakenet. Min irc har den ikke på listen og
> jeg kan umiddelbart ikke komme ind på den server ?

jubiigames.dk.quakenet.org
port 6667

Mvh Anders Houmark
Som synes det er meget rart med Quakenet..
der har dk.fritid.bil kanalen været et par år :)

Fra : Armand

Dato : 28-05-04 17:20

Thomas Buus Andersen <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en

> Man har forsøgt sig med en dansk side på dk.fritid.motorcykel
> Det var ikke nogen success...

Et mc-chatrum kan vel også kun køre på pop-snak om wheelie's og
dækafbrænding :-/

--
Armand.

Fra : Bondemand

Dato : 28-05-04 18:38

Hæ hæ.....
Prøv denne her: http://users.cybercity.dk/~cft6062/html/chat/main.htm

Hygge
Bondemand

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-05-04 22:50

> Et mc-chatrum kan vel også kun køre på pop-snak om wheelie's og
> dækafbrænding :-/

Tjowww. Men nu behøver alt jo ikke at være snakken om MC. Det kunne jo være
en anden måde at
kommunikere løst som fast, med andre fra gruppen. Det kunne jo være om hvad
som helst.
Kig nu bare forbi på irc... :)

> --
> Armand.

Thomas

Fra : jespert

Dato : 01-06-04 10:17

IRC er ok men jeg fik ikke lige fat i hvilken kanal, og jeg har slet
ikke fundet nogen danske kanaler.

MVH.
Jesper

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-06-04 10:33

jespert wrote:
> IRC er ok men jeg fik ikke lige fat i hvilken kanal, og jeg har slet
> ikke fundet nogen danske kanaler.

Channel hedder #dk.fritid.motorcykel og skal findes på Quakenet.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-05-04 21:39

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Et mc-chatrum kan vel også kun køre på pop-snak om wheelie's og
> dækafbrænding :-/

....og den slags hører da til i en bar
--
mvh Jes Vestervang - der nu alligevel har haft næsen derinde i 1+ min
indtil videre...