SV-R Projekt, Del 3
Fra : Freddy Lang

Dato : 28-05-04 03:52

Hej NG

Så er der nyt om mit lille projekt igen. Jeg havde jo egentlig lovet, at Del
3 skulle være "The Final One", men det kommer desværre ikke til at holde
helt stik. Jeg mangler stadig at få designet (og skåret) noget virkeligt
iøjnefaldende "graphics" til den, altså stafferinger og den slags. Men nu er
den da køreklar, og jeg kunne altså ikke vente længere med at dele den med
jer.

Så her er altså lige et par billeder til jer:

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=665

Jeg ved godt, at det ikke er en overvældende mængde billeder, men jeg lover
at smide et læs mere op, når der er kommet lidt farvet folie på.
Cyklen er i sin nuværende form vist en anelse kedelig at beskue. Men jeg har
nogle idéer med noget folie i orange (samme orange som er brugt på fælgene),
chrom (spejl-folie) og måske noget koksgrå...
Anyway, stay tuned for next episode.

P.S: Håber, I kan li' den.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-05-04 05:45

> P.S: Håber, I kan li' den.

den er feeed
Flot arbejde

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Carl Astrup

Dato : 28-05-04 08:02

>Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> Hej NG
>
> P.S: Håber, I kan li' den.

Hold da op hvor er den fed, virkelig lækker at se på :)

//eCarlos

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-05-04 10:55

Freddy Lang wrote:
> Hej NG
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=665
>

> P.S: Håber, I kan li' den.

Jeg kan godt li' den , den er blevet fræk
Har du selv poleret dine fælge ?, eller hvem/hvor ?

Du skriver at den har fået lak, skulle du ikke have haft dine
stafferinger/tekst _under_ lakken ! ? eller skal de dækkes af , og så have
klar lak ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-05-04 11:25

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jeg kan godt li' den , den er blevet fræk
> Har du selv poleret dine fælge ?, eller hvem/hvor ?

Jeg var naiv og nærig nok til selv at gå i gang med det, men måtte opgive
ævred. Så det blev gjort ved et sliberi.

> Du skriver at den har fået lak, skulle du ikke have haft dine
> stafferinger/tekst _under_ lakken ! ? eller skal de dækkes af , og så
> have klar lak ?

Stafferingerne skal ikke lakeres, af to årsager: For det første har jeg en
idé om at forskellen mellem den blanke overflade på folien og den silkematte
maling vil give en pæn effekt (jeg kan tage fejl, men det bliver spændende
at se). For det andet har jeg mulighed for at lave ændringer på et senere
tidspunkt, hvis jeg ikke bryder mig om det, jeg får lavet i denne omgang. Og
hvis jeg bliver godt tilfreds med resultatet, kan jeg jo altid få givet det
hele klarlak til vinter, når den alligevel skal stå stille. Lige nu skal der
køres! (den har ikke været på gaden de sidste 5 uger, fordi jeg har
ventet på at få fælgene tilbage)

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Peter Graff

Dato : 28-05-04 14:14

Hej Freddy

Ser fint ud, den er bare pænere i blå

Håber at se den live en dag.

MsvH

Peter Graff

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-05-04 20:53

Peter Graff wrote:
> Hej Freddy
>
> Ser fint ud, den er bare pænere i blå

Hehe, det er jo heldigvis en smagssag.

> Håber at se den live en dag.

Jeg overvejer at kigge over til skrue-kurset, og forhåbentlig tage dit
beslag med... så kan du jo se den der.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : uffe.j

Dato : 28-05-04 14:45

Den er skide elegant. Lad nu være med for mange stafferinger. Det er meget
mere smagfuldt når den står "ren".

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Pwh

Dato : 28-05-04 17:08

Freddy Lang wrote:
> Så her er altså lige et par billeder til jer:
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=665
>
> P.S: Håber, I kan li' den.

For satan hvor er den bare flot,
jeg er helt vild med den farve du har givet den

/Jens

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 28-05-04 17:19

> [...]
meddelelse news:40b6a960$0$427$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Så her er altså lige et par billeder til jer:

FUK ! Den er sgu flot... Kanon arbejde! Glæder mig til at se "the final
final one"

--
Henrik
a ka