Hvad sker der på hinsidan denne weekend ??
Fra : Bjørn S

Dato : 27-05-04 14:47

Motorvejen mod broen over til Malmø har været meget godt befærdede af
2-hjulere det meste af dagen, det meste jeg har sæt har været Harley - og
lignende chopperjern, men en og anden stor sportsturer var det nu også
imellem (måske supplyvogn

Sweedish bikemeet er først i juni, så hvad er der så på gang ??

--
/Bjørn - http://www.dfmc.dk/?id=63
www.chookfeet.dk

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 27-05-04 14:51

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev > Sweedish bikemeet er først i
juni, så hvad er der så på gang ??

Jeg har lige hørt i radioen, at der er Harley-træf et eller andet sted i
Sydsverige.

--
Susanne

Fra : Bjørn S

Dato : 27-05-04 15:17

"Susanne og Jesper Mikkelsen" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40b5f258$0$212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg har lige hørt i radioen, at der er Harley-træf et eller andet sted i
> Sydsverige.

OK, så var det aligevel Harley-relateret. En imponerende mængde cykler de
kan stable på ben... øh, hjulene må man sige !!

--
/Bjørn - http://www.dfmc.dk/?id=63
www.chookfeet.dk

Fra : Denise

Dato : 27-05-04 17:11

Bjørn S wrote:
> [...]
>
> OK, så var det aligevel Harley-relateret. En imponerende mængde
> cykler de kan stable på ben... øh, hjulene må man sige !!

Ja, det har varet hele dagen. Mange fyldte jo op på Statoil ved broen, så vi
hang jo i vinduerne i SAS, hver gang man hørte en flok gasse op. Et par
italiener kørte med store italienske flag bagpå deres Harleyer, så mange
kommer åbenbart langvejs fra.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : S.G

Dato : 27-05-04 19:14

Et par
> italiener kørte med store italienske flag bagpå deres Harleyer, så mange
> kommer åbenbart langvejs fra.

De må have snydt. De har garanteret haft cyklen på trailer indtil sjælland.
:D

Fra : Moller

Dato : 27-05-04 19:55

S.G wrote:
> Et par

> De må have snydt. De har garanteret haft cyklen på trailer indtil sjælland.
> :D

   Nopes, indtil statoil, hvad tror du ellers der var så mange der holdt
ind der for ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 27-05-04 21:13

> De må have snydt. De har garanteret haft cyklen på trailer indtil
> sjælland.

Onsdag aften på motorvejen mod holdbæk kom også en flok den anden vej -
incl support vogn. Dvs stor us-pickup med mc-trailer. Traileren var dog
tom men de havde åbenfart erfaring for at den var nødvendig ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 27-05-04 21:33

Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en

> ...........Et par italiener kørte med store italienske flag bagpå deres
> Harleyer, så mange kommer åbenbart langvejs fra.

Det var da blot nogle der gav udtryk for hvilke V2'ere de virkelig drømmer
om!

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 28-05-04 08:27

> Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en

> Det var da blot nogle der gav udtryk for hvilke V2'ere de virkelig drømmer
> [...]

Det var i hvert tilfælde godt, at det var Harleyer. Ellers havde jeg stået
helt ovre på Statoil hele dagen og kigget motorcykler
Når det er Harleyer, kigger jeg mest på de sjove typer der kører på dem, og
hvor sjove de ser ud bagfra når de kører, cyklerne interesserer mig ikke

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 15:15

Armand wrote:
> Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en

> Det var da blot nogle der gav udtryk for hvilke V2'ere de virkelig
> drømmer om!

Skulle det så ikke have været ét af de der hvide flag med den der røde,
strålende sol i stedet?

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Armand

Dato : 29-05-04 16:04

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en

> Skulle det så ikke have været ét af de der hvide flag med den der røde,
> strålende sol i stedet?

Jeg skrev jo ikke "drømmer om at smadre med en stor hammer"!

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 27-05-04 22:41

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> writes:

> Ja, det har varet hele dagen. Mange fyldte jo op på Statoil ved broen

Hvilket er komplet idiotisk, fordi benzinen er billigere i Sverige end i Danmark.

*suk*

--Kai

Fra : Bjørn S

Dato : 27-05-04 22:59

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket er komplet idiotisk, fordi benzinen er billigere i Sverige end i
Danmark.

Nu sælges der jo også øl på stedet..... Netto

--
/ Bjørn - http://www.dfmc.dk/?id=63
www.chookfeet.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-05-04 11:06

"Susanne og Jesper Mikkelsen" <susanne_lundp@hotmail.com> wrote in message

> "Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev > Sweedish bikemeet er først i
> juni, så hvad er der så på gang ??
>
> Jeg har lige hørt i radioen, at der er Harley-træf et eller andet sted i
> Sydsverige.

Hæ - jeg fulgtes med en del af dem fra Tyskland (se tråden "En lille ny") -
de nåede som regel at overhale før de skulle reparere igen

Mange af dem var Hollandske - jeg så en trike der var lavet som en am.
politireplika, en anden trike med en camp let efter, en trailer lavet af en
olietønde og en bil med 2 seriøse choppere efter (på trailer naturligvis).

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Richard

Dato : 27-05-04 18:58

Bjørn S wrote:

> [...]
> 2-hjulere det meste af dagen, det meste jeg har sæt har været Harley - og
> lignende chopperjern, men en og anden stor sportsturer var det nu også

Godt nok for biler, men et ganske fornøjeligt amerikaner-træf på lørdag:

Power Start of Summer Meet, Hässleholm

Skal selv derover og kigge

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 27-05-04 18:44

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

det er superrally se mere på denne side http://www.superrally.se/ personligt
er jeg jo nok ikke velkommen da jeg jo kører på "bambusraket"

men derfor kan jeg jo sagtens gøre reklame for deres træf.

Jens
Suzuki RF900 ejer

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 27-05-04 20:54

Hejsa
er det ikke High Chaperel træf syntes det plejer at ligge i slutningen af
maj-starten af juni
Hilsen René

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 27-05-04 21:04

"René Rattenborg (3000)" <nicoline.rattenborgSLETMIG@vapnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c95gps$20i$1@news.net.uni-c.dk...
> Hejsa
> er det ikke High Chaperel træf syntes det plejer at ligge i slutningen af
> maj-starten af juni
> Hilsen René

nej min herre jeg må instistere på at det er superrally

iflg http://www.swedishbikemeet.com/sv/index.html er det først om 14 dage
der er noget på Hign Chaparral

Jens
RF900

Fra : Flemming Disc

Dato : 27-05-04 21:08

> [...]
> Hejsa
> er det ikke High Chaperel træf syntes det plejer at ligge i slutningen af
Er lige blevet flytte, fordi der er Super Rally, som der er hvert år i
pinsen, på skift imellem Europæiske lande.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Carl Dragert

Dato : 27-05-04 22:07

Flemming Disc wrote:
> [...]
> Er lige blevet flytte, fordi der er Super Rally, som der er hvert år i
> pinsen, på skift imellem Europæiske lande.

Tænk at i sidder med en Internetforbindelse foran jer
og ikke blot skriver google.dk efterfulgt af harley træf
http://www.superrally.se/main.html

--
mvh Carl Dragert
FZR 600

Fra : Palle

Dato : 28-05-04 10:51

> Sweedish bikemeet er først i juni, så hvad er der så på gang ??

Det er HDCS der afolder Super Rally

http://www.hdcs.se/superrally/index.html

Der forventes op mod 15.000 HD'ere

Palle - Triumph Daytona

Fra : Richard

Dato : 29-05-04 19:43

Palle wrote:

> Det er HDCS der afolder Super Rally
> http://www.hdcs.se/superrally/index.html
> Der forventes op mod 15.000 HD'ere

Et ganske imponerende stævne i sig selv - lagde lige vejen forbi på vej
hjem fra svensk ACCS' Power Meet of Summer i Hässleholm i dag. Uden en H-D
eller Buell var der ikke adgang til pladsen, men selv set gennem hegnet
ved indgangen var der tydeligvis masser af aktiviteter på flyvepladsen,
hvor det foregår.

For ikke at tale om alle de farverige "typer" fra hele Europa, som Denise
meldte om Lige fra en hollandsk ridder i rustning med spyd og det hele
til - ja de var der vist alle sammen - og ombyggede H-D og Buell i alle
afskygninger...

Og heldigvis var der også mange spændende ikke-H-D'er uden for hegnet, på
hovedgaden i Ljunbyhed og vejene i omegnen. Også masser af politi, så der
bliver passer godt på dem

H-D eller ej, absolut et besøg værd, hvis søndagsturen går hinsidan

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK