Skrueaften i aften
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-05-04 12:12

Kantana MC - fra kl. 19

Husk også at melde jer til det større skruekursus d. 18.-20. juni. Fristen
udløber på mandag.

Fra : Carsten

Dato : 27-05-04 12:30

Henrik Steen Larsen wrote:
> Kantana MC - fra kl. 19

Skal man selv have værktøj med ? Har i en rotor-slibe-sten-dims ?

Carsten
ZZR-1100 - strøm til GPS operation

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-05-04 13:05

> Skal man selv have værktøj med ? Har i en rotor-slibe-sten-dims ?

Vi har en bordmonteret slibesten og en vinkelsliber - samt en masse andet.

Fra : Carsten

Dato : 27-05-04 13:08

Henrik Steen Larsen wrote:

> Vi har en bordmonteret slibesten og en vinkelsliber - samt en masse andet.

Kanon, jeg dukker op,

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 27-05-04 21:41

Carsten wrote:

> Kanon, jeg dukker op,
> Carsten

...og hermed tak for venlig modtagelse i både Valby MC og Kantana MC.
Prøvede begge dele, da min GPS jo ingen strøm havde på vejen dertil

Nu har GPS'en strøm og det hele fung'er bare helt kanon. Ingen
resonans-lyde mere heller

Carsten

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-05-04 11:00

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Kanon, jeg dukker op,

Husk brandslukkeren - benzin og gnister har det som Romeo og Julie.

vh
Torben

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-05-04 10:35

> andet.

> Husk brandslukkeren - benzin og gnister har det som Romeo og Julie.

Sliberiet foregik nu udenfor, da værkstedet var fyldt op med både racerjern
og alm. gadecykler

Fra : Armand

Dato : 28-05-04 17:19

Henrik Steen Larsen <hsl@code12.dk> skrev i en

> Sliberiet foregik nu udenfor, da værkstedet var fyldt op med både
racerjern
> og alm. gadecykler

Vær alligevel opmærksom på arbejdsområdet: Det er ikke kun på hornhinden at
slibestøv brænder sig fast, også glasflader og autolak tager skade af at
blive slebet på (selv over "uskyldigt" lange afstande)

--
Armand.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-05-04 22:54

> [...]
> slibestøv brænder sig fast, også glasflader og autolak tager skade af at
> blive slebet på (selv over "uskyldigt" lange afstande)

Tak for rådet. Jeg kan nu afsløre, at vi tog slibestenen ud i gården af
præcis samme årsag

Fra : Christina R.

Dato : 27-05-04 16:48

> Husk også at melde jer til det større skruekursus d. 18.-20. juni. Fristen
> udløber på mandag.

Hvad er ovenstående for et arrangement? Jeg får min MC i starten af juni, så
det var måske ikke så tosset at dukke op?

--
Christina R.
(snart Suzuki GS500)

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 27-05-04 17:10

Christina R. wrote:

> Hvad er ovenstående for et arrangement? Jeg får min MC i starten af
> juni, så det var måske ikke så tosset at dukke op?

Det er helt sikkert oplagt at deltage! Det er et skruekursus hos kantana
Mc, tilmelding skal ske til undertegnede. Udover at der skal skrues lægges
der også i høj grad vægt på det sociale aspekt.
Programmet ser nogenlunde sådan ud:

Sted: Lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

Tidspunkt: Fra d. 18/6 mellem klokken 20:00 og 22:00. Til d. 20/6 om
formiddagen. Så vi forestiller os ankomst fredag aften og afgang igen søndag
formiddag, så har vi hele lørdagen til at fortælle, skrue, evt. køre en tur
o.s.v.

Antal: Maks. 20 pers. Min. ca. 10 personer.

Pris: 200 pr. snude, dette inkluderer morgenmad, frokost og aftensmad lørdag
samt morgenmad søndag. Hertil kommer drikkevarer der skal købes i klubben.
Det er yderst rimelige priser, 7 kr. for en øl eller vand. Hvis der så er
overskud af et væsentligt omfang, kan vi smide en kasse øl på bordet lørdag
aften. Det er ikke noget vi skal score kassen på, men vi skal heller ikke
have udgifter på det.

Overnatning: Der skal medbringes liggeunderlag og sovepose el. lign.

Kursusindhold: Vi lægger op til at der kommer nogen med konkrete spørgsmål
eller mindre opgaver der kan laves mens andre ser på. Det kunne være
dækskifte, karburatorjustering, skift af kædekit, olieskift, udskiftning af
bremseklodser. Vi kan lave et par fremlægninger (f.eks. affjedrings- eller
ventil justering), men det skal være mere workshop-agtigt end
foredragsagtigt, ellers bliver det sgu lidt tørt. Så hvis der er nogen der
lige står for at skulle have nyt dæk på, skiftet olie eller lign. så tag
stumperne med og så bruger vi det som en del af undervisningen.

Tilmelding: Tilmeldingen er bindende. Tilmeldingen foregår ved at indbetale
de 200 kr
til undertegnede.

Bank: Jyske Bank
Registreringsnummer: 5071
kontonummer: 1020664

Husk at angive navn, således jeg kan se hvem der har betalt. Send også gerne
en mail til christian snabel-a hunters punktum dk. Pengene går udelukkende
til Kantana Mc.
Pengene skal være mig i hænde senest fredag d. 28/5, hvorefter jeg vil
lave en samlet
tilmelding til Kantana MC.

Det er ønskeligt at man selv medbringer en reparationsbog
(Haynes, Clymer eller lign.)

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen