Sprite Super 490 CF, årg.1999- SÆLGES
Fra : Raptus

Dato : 04-06-04 13:15

Hej

Ønsker du/i at købe en campingvogn, så har jeg en Sprite Super 490 CF
- årgang 1999 til salg. Den koster 79.500,-kr. og der medfølger udover
et Isabella fortelt andet inventar og service til en nypris på ca.
18.000,- kr.

Campingvognen sælges i REN handel.

Besøg min hjemmeside hvor der er mange billeder og øvrige relevante
oplysninger. -http://hjem.tele2adsl.dk/raptus

Fortsat god sommer

mvh.
Anders/raptus

Fra : H.S.

Dato : 04-06-04 13:28

"Raptus" <raptus3670@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Campingvognen sælges i REN handel.

Byder 1/2 skumbanan ..

Fra : Brian A.

Dato : 04-06-04 14:25

"Raptus" <raptus3670@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ønsker du/i at købe en campingvogn,

Her få du kun skumbananer, brugt oliefiltre, skæve fælge o.l. for dine
varer. dk.marked.privat.-grupperne er hvor du bør annoncere

> Fortsat god sommer

I lige måde!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-06-04 15:14

> Campingvognen sælges i REN handel.

To brugte vatpinde og et afgnasket tyggegummi uden smag og naturligvis....
en skumbanan.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 04-06-04 15:25

Raptus wrote:

> Campingvognen sælges i REN handel.

Hvad betyder REN handel?
Skal det forstås derhen at den sælges i REN handel, som modsætning til
BESKIDT handel?
Eller betyder det at den KUN sælges i handel, og at man altså ikke
sælger 50% i handel, sådan at andre 50% sælges i <nogetandet>?

Mvh. Lars

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 04-06-04 15:46

>Hvad betyder REN handel?
>Skal det forstås derhen at den sælges i REN handel, som modsætning til
>BESKIDT handel?

Nej nej...
Der skal da indgå en ren i handlen!
Selvfølgelig da - hvem skulle ellers trække sådan en campingfætter?

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 04-06-04 16:08

On Fri, 04 Jun 2004 16:45:52 +0200, Andreas Frøsting
<andreas@phpwizard.dk> wrote:

>Der skal da indgå en ren i handlen!
>Selvfølgelig da - hvem skulle ellers trække sådan en campingfætter?

Nå! Jeg troede, at det havde man skummus til...

Fly

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 04-06-04 17:23

>Nå! Jeg troede, at det havde man skummus til...

Nej nej...
Faktisk, så er det ikke en ren vi er ude efter, det er den her:

http://paphjort.dk/reklame/rekframe.html

- www.paphjort.dk

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 04-06-04 16:21

Andreas Frøsting wrote:

> Nej nej...
> Der skal da indgå en ren i handlen!
> Selvfølgelig da - hvem skulle ellers trække sådan en campingfætter?

Altså noget ELsdyr-agtigt? Jeg troede at der skulle noget kraftigere
til, som f.eks. et DieselDyr?

Hej Andreas forresten - er du helt skiftet fra mtb.dk til dkfritidbil.dk
? :P

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 04-06-04 17:20

>Altså noget ELsdyr-agtigt? Jeg troede at der skulle noget kraftigere
>til, som f.eks. et DieselDyr?

Beklager, min Lupo 3L må ikke trække noget

>Hej Andreas forresten - er du helt skiftet fra mtb.dk til dkfritidbil.dk

Mjaeh, lidt ;)
Der er andre kræfter bag mtb.dk nu - jeg har fået lagt det (meste) fra
mig.

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk