Att. Albertslundborgere !
Fra : Thomas H.

Dato : 02-06-04 18:24

Bare et lille tip, nu har I muligheden for at påvirke trafikplanlægningen i
kommunen, og måske slippe for, at flere veje skal laves til grusveje,
lukkes, eller indsnævres :

http://asp.viatrafik.dk/albertslund/

....man kan jo lige så godt svare, når nu man har muligheden, selvom det er
SF'ere og Enhedslistefolk der styrer det hele, så konklussionen bliver nok,
at det er bedst med grusveje, og 20 km/t på de store veje

--
Mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-06-04 18:54

On Wed, 2 Jun 2004 19:23:58 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Bare et lille tip, nu har I muligheden for at påvirke trafikplanlægningen

Kan du ikke bruge dk.politik.trafik til dén slags - tror du.

/Mogens

Fra : Thomas H.

Dato : 02-06-04 19:04

> Kan du ikke bruge dk.politik.trafik til dén slags - tror du.

Måske, men der er jo ikke nogle læsere ...
Hvad hvis jeg vil snakke om persillesovs, hvor skal det gøres ?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-06-04 19:16

On Wed, 2 Jun 2004 20:04:17 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

> ...men der er jo ikke nogle læsere...

Er sgu da ikke noget argument at fremføre...

/Mogens

Fra : Thomas H.

Dato : 02-06-04 19:23

> Er sgu da ikke noget argument at fremføre...

Jeg synes da det er ok ...

Fra : Deaster

Dato : 02-06-04 20:04

Thomas H. wrote:

> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en
> meddelelse news:9a6sb0pcsrvkdk1kvl1qs7mgfumthj35le@4ax.com...

> Jeg synes da det er ok ...

Tjaa, når man tænker på hvad der ellers bliver luftet her som er ret
off topic, er det heller noget som kan hidse mig op.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Allan Møller

Dato : 02-06-04 19:52

> Måske, men der er jo ikke nogle læsere ...
> Hvad hvis jeg vil snakke om persillesovs, hvor skal det gøres ?

Mvh. Allan M

Fra : Søren Blom

Dato : 02-06-04 20:05

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev

Thomas beviser kun, at han ikke ved hvad han snakker om, for der er ikke en
af de nævnte veje som der er på sitet der hverken er i risiko for at blive
lukket, eller lavet til grusveje, men flere af dem kan man godt ønske at
hastigheden bliver sat ned på, samt bedre udsyn, så oplæget fra Albertslund
kommune er da positivt, hilsen tidligere Albertslund borger.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas H.

Dato : 02-06-04 20:56

> [...]
en
> af de nævnte veje som der er på sitet der hverken er i risiko for at blive

Ikke desto mindre er der et felt, der hedder "mere vejlukning" hvor man kan
svare ja eller nej, og de har da lukket Vridsløselillevej og snakker om at
gøre det med Kongsholmsallé også (fordi de har indsnævret Albertslundvej,
hvilket medfører lang kø, så folk vælger netop Kongsholmsallé i stedet)
....lur mig, om ikke folk finder en 3. vej, hvis de lukker den, den kan de så
også lukke, og håbe på at folk ikke finder en 4. osv. osv. ....

>men flere af dem kan man godt ønske at
> hastigheden bliver sat ned på, samt bedre udsyn, så oplæget fra
Albertslund
> kommune er da positivt, hilsen tidligere Albertslund borger.

Jamen det bliver da med ret stor sansynlighed også resultatet, for man har
jo ikke fantasi til at forstille sig, at andre ting kan være årsag til
uheld - og læg mærke til hvordan man nærmest putter ordene i munden på folk,
ved at første svarmulighed i alle felter lyder "Bilisterne kører for stærkt
på ***vej" ...det er jo så let at svare ja til, så det gør de fleste nok.

Se bare nummer to, der har man nærmest garderet sig, at farten får skylden
til de mange uheld:
---
Bilisterne kører for stærkt på Trippendalsvej ja/nej
Bilisterne kører for stærkt på Kærmosevej ja/nej
Der er dårlig oversigt for bilister, som kommer fra Trippendalsvej mod
Kærmosevej ja/nej
---

....hvor er det dog forudsigeligt

Fra : Thomas H.

Dato : 02-06-04 19:52

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ok, det blev der bare snakket en del om herinde engang, så jeg var i tvivl

Fra : Kim S

Dato : 02-06-04 19:44

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis jeg vil snakke om persillesovs, hvor skal det gøres ?

dk.kultur.mad+drikke selvfølgelig, hvor eller ??
Got you....

Mvh, Kim