Spøjs skiltning i Lyngby
Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-05-04 22:23

G'aften i hytterne

Når man holder i kø, og keder sig lidt, sker det jo man kigger ud af
ruden - og lægger mærke til skiltningen :

Lyngby, lige over for lyngby torv :

Skilt Standsning og parkering forbudt

Undertavle : Af/pålæsning tilladt i P-bås

??????????

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-05-04 07:57

On Fri, 28 May 2004 23:23:28 +0200, jan@stevns.net wrote:

>G'aften i hytterne

Aften?

> [...]
>Lyngby, lige over for lyngby torv :
>Skilt Standsning og parkering forbudt
>Undertavle : Af/pålæsning tilladt i P-bås

Pilotprojekt: Du må ikke standse eller parkere - gør du det alligevel,
skal du anvende P-bås til formålet, så "ordensmagten" kunne behøver at
checke eet sted...

>????????

Mere af slagsen -> www.vejregler.dk/html/pdf-filer/Hovedrapport.pdf
Lad venligst være med at læse forklaringen, men prøv istedet at gætte
først (pkt. 2.2). Eksempelvis skilt nr. 7

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-05-04 08:15

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Aften?

Jada - natten er jo ikke indtrådt endnu ;)

>Pilotprojekt: Du må ikke standse eller parkere - gør du det alligevel,
>skal du anvende P-bås til formålet, så "ordensmagten" kunne behøver at
>checke eet sted...

Jeg sad bare og havde svært ved at se det logiske i en P-bås, hvor der
er standsning/P forbud.

>Mere af slagsen -> www.vejregler.dk/html/pdf-filer/Hovedrapport.pdf
>Lad venligst være med at læse forklaringen, men prøv istedet at gætte
>først (pkt. 2.2). Eksempelvis skilt nr. 7

Jeg opgav at gætte - og læste teksten .... ;(

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!