akustisk pakeringssystem
Fra : Klaus Hass

Dato : 22-05-04 16:44

Hvad er et akustisk pakeringssystem (på en VW Passat Limousine Trendline 1.8
Turbo 150 hk) ?

På forhånd tak

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-05-04 16:58

"Klaus Hass" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad er et akustisk pakeringssystem (på en VW Passat Limousine Trendline
1.8
> Turbo 150 hk) ?

>--

Jeg vil tro det er nu-dansk for en bakalarm?

Venlig hilsen
Folmer

If you've got it
a trucker brought it.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-05-04 17:05

"Klaus Hass" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er et akustisk pakeringssystem

Jeg gætter på det er det som er kendt som bak-sensor, som er en
"afstandsmåler"- dvs den giver alarm hvis man kommer for tæt på en
forhindring.

Fra : Henrik

Dato : 22-05-04 19:01

Det er bakalarm, du kan se det på denne adr.: http://hcracing.dk/product.asp?
product=1051&page=1

Jeg har selv lige købt et sæt til min Passat, og det virker rigtig godt.

Hilsen
Henrik.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.199.200.146)

Fra : Soren Kuula

Dato : 23-05-04 00:46

Klaus Hass wrote:
> Hvad er et akustisk pakeringssystem (på en VW Passat Limousine Trendline 1.8
> Turbo 150 hk) ?

Det er en indretning som gør at du kan høre hvis du bakker ind i noget.

(sorry, kunne ikke lade være)
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.