Båd salg hvor?
Fra : Claus Due

Dato : 31-05-04 23:28

Hej NG

Skulle hjælpe min svigerfar med at kigge på båd på nettet er der nogle gode
steder I vil anbefale? Vi har kigget lidt på dba.dk, men finder ikke lige
det vi søger.....(junker 26), men søger i det hele taget sejlbåde i den
klasse hvor søger man........

på forhånd tak......

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 01-06-04 06:01

www.boat4you.dk

/Bjarke

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-06-04 11:11

Uheldigvis faldt Claus Due over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> finder ikke lige det vi søger.....(junker 26), men søger i det hele
> taget sejlbåde i den klasse hvor søger man........

www.udkig.dk

Men det er nok i stort omfang de samme annoncer, man finder på
boat4you.

Ellers er der jo www.baadmagasinet.dk

Claus

Fra : _pkc_

Dato : 01-06-04 19:11

Claus Due wrote:
> [...]
> finder ikke lige det vi søger.....(junker 26), men søger i det hele
> taget sejlbåde i den klasse hvor søger man........

www.scanboat.com er et godt bud -

Udover et stort antal private annoncer - ca. 1500 - opdaterer scanboat.com
op i mod 6000 både fra mere end 170 Europæiske og danske forhandlere /
forhandlergrupper - hver uge. Dette sikre en høj grad af aktualitet af de
næsten 9000 både der er på siden.

scanboat.com har også en velfungerende [søgeside] hvor du har mulighed for
at afgrænse din søgning på flere områder (pris, årgang, beliggenhed,
annoncensalder etc.) samt en [annonceagent] hvor du har muligheden for at få
besked så snart "drømmebåden" bliver annonceret til salg eller en allerede
interessant båd opdateres. Der er også mulighed for at oprette en såkaldt
[favoritbåd] når du har fundet "drømmebåden" på siden.

God jagt
scanboat.com / per krabbe