Klart det er derfor vi har en NG.
Jeg ville blot påpege, at jeg fik en meget anden udlægning af dit problem.
Anyway, lad dette være en opfordring til at alle andre bidrager med deres
Furlex erfaringer. Jo flere jo bedre.
/Bjarke
"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> wrote in message
news:c9j0ja$2f5t$1@news.orange.dk...
> Hej Bjarke
>
> Alt respekt for dine oplevelser med Furlex
>
> Jeg påpeger ikke at Furlex skulle være dårlig kvalitet... men næsten 2
mrd.
> bøvl med Seldéen Mast både i DK og SE uden at kunne få de res. dele jeg
> manglede, ja det nager mig sgu... hvor fedt synes du selv det er at have
> betalt for havneplads, kran etc. og så ikke kunne få mast på fordi man
> mangler nogle stumper!!!
>
> Hvilke erfaringer "Vi andre" (som du udtrykker det, hvem end så de andre
er)
> har, hjælper jo ikke mig så meget...
>
> Men jeg fik jo skærende klaret gennem en virksomhed i Vamdrup... Iøvrigt
var
> der også en båd forhandler der ikke ønskede
> at være mellem led, da de også havde haft samme problemner med Seldéen
> Mast...
> Så helt forkert kan jeg jo ikke være på den, selvom jeg synes at kunne
læse
> mellem linierne at du synes jeg overreagerer
jeg vil også fremover
> fraråde folk at købe Furlex, det er jo en af formålene med at vi har denne
> gruppe så vi kan dele såvel gode som dårlige oplevelser...
>
> Endelig vil det vel altid være sådan, uanset hvilken virksomhed eller
> forretning man handler i, nogle er tilfredse, andre har haft dårlige
> oplevelser... i mit tilfælde var det dårlige oplevelser med Seldéen Mast,
> hvilket jeg håber du fremover vil respektere at jeg ytrer mig om...
>
> Sejler hilsner
> JR
>
>
> "Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
> meddelelse news:c9eli1$fpb$1@news.cybercity.dk...
> > Ja, så må vi jo lige gentage den fra sidst. Jan Rasmussen har dårlige
> > erfaringer med Furlex. Det ser ud til at alle andre er glade for deres
> > Furlex og godt kan få reservedele. Jeg prøvede i mit indlæg fra 31.
marts
> at
> > indikere, at det kunne være JR skulle revidere sin opfattelse, men det
ser
> > ikke ud til at have virket.
> >
> > Til Per: Ingen problemer. Hvis du vil have baggrunden for JR's
oplevelse,
> så
> > kan du læse news:c4fbab$1956$1@news.cybercity.dk fra 31. marts. Hvis du
> > undlader at handle som ham, så skal det nok gå.
> >
> > Iøvrigt har Furlex et bredere support og forhandlerapparat end Plastimo.
> > Hvis man søger på google på plastimo og rulle, så får man 9 danske hits.
> > Furlex giver 284. Furlex virker iøvrigt til at være god kvalitet og
> tingene
> > er robust udført.
> >
> > - men om det så er prisforskellen værd, det tør jeg ikke sige, da jeg
ikke
> > har haft en Plastimo rulle.
> >
> > /Bjarke
> >
> >
> >
> > "Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> wrote in message
> > news:c9dpma$11lc$1@news.orange.dk...
> > > Køb IKKE Furlex, det kan være en kamp at få reserve dele til det.
> > >
> > > Ovenstående er ud fra egen erfaring
> > >
> > > JR
> > >
> > > "Per Ravn" <ravn@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:40ba291a$0$28860$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > > > Vi påtænker, at invistere i et rulleforstag og har fået tilbud på et
> > > Furlex
> > > > men har også set katalog over Plastimo.
> > > >
> > > > Derfor spørgsmålet:
> > > >
> > > > Er Furlex så meget bedre end Plastimo, at det kan betale sig at,
give
> de
> > > > sidste penge ???
> > > >
> > > > Per
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>