Skridsikring af overtræksbukser
Fra : Henrik Olsen

Dato : 24-05-04 21:20

Min kærestes overtræksbukser er lidt glatte i bunden, så hun glider på
bagsædet.

Har I nogle forslag til, eller erfaring med, hvordan man kan afhjælpe
problemet?

Det er jo næppe smart at sy i et par vandtætte bukser, så man er vel ude i
noget klæb...

/Henrik

Fra : uffe.j

Dato : 24-05-04 21:29

Hva' med trusseindlæg............

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Bjørn S

Dato : 24-05-04 22:00

> [...]
> bagsædet.
>
> Har I nogle forslag til, eller erfaring med, hvordan man kan afhjælpe

Jeg har noget jeg ikke husker hvad heder......spørg efter antiskrid-dug,
eller noget i den retning Det er nogle ruller man kan købe i Jysk eller
Silvan for 20-30 kr, et slags perforeret gummidug man kan klippe til. Jeg
bruger det under mine sidetasker, samt at jeg har en lille lap liggende i
min regndress som jeg bruger at sidde på når jeg har den på, da den også er
meget glatt.

--
/Bjørn - http://www.dfmc.dk/?id=63 Super lækker lejlighed til salgs:
http://www.danbolig.dk/Koeb/bolig/Boligvis.asp?SagsID=87155&Submenu=id1

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-04 22:35

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.com> writes:

> Min kærestes overtræksbukser er lidt glatte i bunden, så hun glider på
> bagsædet.
>
> Har I nogle forslag til, eller erfaring med, hvordan man kan afhjælpe
> problemet?

Hva' med det der harpiksklister på spraydåse som håndboldspillere er
så fascinerede af? Måske det er for klistret, men det er da en
overvejelse værd.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 25-05-04 18:48

Den med harpiks kan jo ha andre gode fordele, når du stiller Mc fra dig ved
du altid hvor du har hende, hvis hun da ikke hopper ud af bukserne :)